سریال و پخش خانگی

لطایف الطوایف؛ سریالی که بعد 30 سال هنوز توقیف است!

ایرج طهماسب نزدیک به 40 سال است که در تلویزیون و سینما، برای مخاطب کودک و بزرگسال، فیلم ها و برنامه های تلویزیون متعددی را ساخته و در بسیاری دیگر حضور داشته است. هم بچه ها و هم بزرگسالان هرکدام به واسطه برخی آثار وی، مخاطبش بوده اند.

12 شهریور 1402

اکبر عبدی خودش هم از فیلم هایی که بازی می کند راضی است؟

اکبر عبدی مصداق شاخص بازیگر توانمندی است که متاسفانه با انتخاب هایی اشتباه و استمرار این شرایط، عملا در حال تجربه دوران متفاوتی از کارنامه اش است که احتمالا هیچ کس ولو خود او، از این شرایط راضی نیست.

14 تیر 1402

چشم بندی در تلویزیون تمام شد

سریال چشم بندی به کارگردانی شاهد احمدلو که این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود، به هفته پایانی تصویربرداری رسید.

13 تیر 1402

آیا لست آو آس 3 ساخته می گردد؟ نگاهی به خطوط داستانی احتمالی (ده سال با لست آو آس)

10 سال پیش، در روز 14 ژوئن 2013 (24 خرداد 1392) بازی لست آو آس یا آخرین بازمانده از ما برای کنسول پلی استیشن 3 عرضه شد. اثری که در طول این سال ها به یکی از بازی های نمادین پلی استیشن تبدیل شده و روایت داستانی تحسین برانگیز و الهام بخشش چه بسا آن را به یکی از برترین...

29 خرداد 1402

سریال های مشابه سریال Succession

سریال وراثت (Succession) اثری تحسین شده از شبکه اچ بی او به شمار می رود که توانست توجه بیننده ها را به خودش جلب کند و اوقات خوبی را برای آن ها رقم بزند. حالا که این سریال پس از پخش چهار فصل درخشان به سرانجام رسیده، هواداران می توانند به سراغ تماشای سریال هایی...

19 خرداد 1402

دلم می خواست به کوه های هند سفر می کردم، با فلسفه می گردد شوخی کرد؟

عباس مخبر سنجیده، ظریف و با طمأنینه پاسخ پرسش هایت را می گوید. گویی در قبال هر سوال مسئول است و باید آن را با دقت و تمرکز جواب دهد.

1 اردیبهشت 1402

چرا سرزمین قبل از تاریخ یک انیمیشن بچگانه بی نقص است؟

سرزمین قبل از تاریخ (The Land Before Time) یک انیمیشن دایناسوری تمام عیار است، بیشتر از این جهت که هیچ انسانی در دنیا آن وجود ندارد. در دهه های اخیر فیلم های بزرگی همچون پارک ژوراسیک (1993) به دایناسورها پرداخته اند اما در این انیمیشن معصومیت و خلوصی به چشم می خورد...

29 فروردین 1402

چرا فیلم آواتار 2 با دو میلیارد دلار فروش همچنان از لحاظ فرهنگی بی اهمیت به نظر می رسد؟

در آواتار 2: راه آب (Avatar 2: The Way of Water) سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) در نقش دو شخصیت بازی می نماید: هم یک نوجوان ناوی (Navi)، هم مادر انسان زیست شناس او که در فیلم اول دار فانی را وداع گفت. بعلاوه آواتار 2 فروش گیشه ای 2 میلیارد دلاری داشته است. وجه اشتراک این دو حقیقت...

24 بهمن 1401

حسگر اثرانگشت چگونه کار می کند؟

اسکنرهای اثرانگشت رایانه ای برای دهه ها به عنوان یکی از تکنولوژی های عجیب در فیلم های هیجان انگیز جاسوسی برشمرده می شدند، و تا همین اواخر هم به شکل وسیله های واقعی و رایجی استفاده نمی شدند تا اینکه طی چند سال گذشته این مدل اسکنرها به هر جایی از ایستگاه...

7 دی 1401

دانلود قسمت 33 جیران کامل ، دانلود سریال جیران قسمت 33 سی و سوم با ترافیک نیم رایگان

دانلود قسمت 33 سریال جیران قانونی، دانلود سریال جیران قسمت 33 سی و سوم، دانلود قسمت 33 جیران کامل، دانلود قسمت سی و سوم جیران کامل، برای دانلود سریال جیران قسمت 32 انلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید و به تماشای سریال جیران قسمت 33 به صورت قانونی بنشینید.

20 آبان 1401

خانه های خلاق سینما بستری برای شکل گیری زنجیره فراوری هنر، صنعت سینما است

پس از درخشش انیمیشن پسر دلفینی در ایران، روسیه و کشورهای مشترک المنافع، یک بار دیگر اهمیت خلاقیت و نوآوری در هنر- صنعت سینمای ایران برجسته شد.

29 شهریور 1401

از وحید جلیلوند تا شهاب حسینی ، کارنامه مجریانی که کارگردان شدند

به بهانه نمایش فیلم شب، داخلی، دیوار ساخته وحید جلیلوند در جشنواره ونیز، مروری داریم بر کارنامه کارگردان هایی که فعالیتشان را همانند جلیلوند از اجرا آغاز نموده اند و در ادامه مسیرشان به سمت کارگردانی کج شد.

22 شهریور 1401

اعتراض شهروندان ترکیه ای به سریال های ساخت این کشور

گزارشی درباره معضل سریال های ترکیه ای در این کشور، منتشر شده است.

30 مرداد 1401

محمد کاسبی بار دیگر در بیمارستان بستری شد؛ حال بازیگر خوش رکاب وخیم است

برادر محمد کاسبی گفت: متاسفانه طی هفته گذشته بار دیگر به علت مشکل قلبی حال برادرم بد شد و مجبور شدیم که وی را برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل کنیم.

23 مرداد 1401

تصاویر پارسا پیروزفر در پشت صحنه سریال یاغی

تصاویری از پشت صحنه سریال یاغی با حضور پارسا پیروزفر در کنار دیگر عوامل این سریال منتشر شده است.

22 مرداد 1401

مادر خیلی مجذوب کننده مارال و مونا فرجاد !

همسر بی حاشیه و زیبا روی جلیل فرجاد با انتشار عکسی در پیج دخترانش نظر کاربران را جلب کرد .

8 اردیبهشت 1401

تیپ دهاتی یکتا ناصر غوغا کرد ، چرا این شکلی !

خبرنگاران : یکتا ناصر عکسی جنجالی منتشر کرد. او بعد از اتمام کارش در سریال آبی از منوچهر هادی جدا شد و به ایران بازگشت .

5 اردیبهشت 1401

برترین فیلم هایی که درباره شطرنج ساخته شده اند

در میان ورزش های محبوب در سراسر جهان نامی از شطرنج دیده نمی گردد. بسیاری از مردم جهان اصلا شطرنج را ورزش نمی دانند و علاقه ای هم به آن ندارند اما هیچ اتفاقی نمی تواند تاثیرگذاری این ورزش ذهنی مجذوب کننده را زیر سوال ببرد. شطرنج یکی از پیچیده ترین ورزش های...

28 آذر 1400

فیلم افشاگری بهاره رهنما از شوهر مطلقه اش ! ، پیمان قاسم خانی چطور بود؟!

خبرنگاران: صحبت های جنجالی و نو بهاره رهنما که به نوعی او به خوب بودن زندگی با پیمان قاسم خانی اعتراف کرده است.

20 آبان 1400

نگاهی بر قسمت اول سریال حرفه ای

خبرنگارانـ قسمت اول سریال حرفه ای به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی زاده و تهیه کنندگی سعید خانی چهارشنبه 21 مهر ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

13 آبان 1400
تعداد: (30)