چشم بندی در تلویزیون تمام شد

به گزارش وبلاگ همصحبت، سریال چشم بندی به کارگردانی شاهد احمدلو که این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود، به هفته پایانی تصویربرداری رسید.

چشم بندی در تلویزیون تمام شد

به گزارش وبلاگ همصحبت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فصل دوم سریال چشم بندی که از شبکه سه سیما پخش می شود با اضافه شدن بازیگران جدیدی در حال تصویربرداری است. این مجموعه را شاهد احمدلو کارگردانی می کند و سلیم ثنائی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد. سرپرست نویسندگان این مجموعه نیز امیر ابیلی است.

حمید لولائی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی، سروش جمشیدی، نعیمه نظام دوست، سیاوش مفیدی، مجید شهریاری، محمد شیری، پریسا رضائی و ... بازیگران این مجموعه هستند. در خلاصه داستان این سریال آمده است: محسن برهانی و پدرش جهان که به تازگی زندگی عاشقانه ای را آغاز کرده، این بار درگیر حل پرونده دزدی یک بار چند میلیون دلاری می شوند.

سوژه اصلی این داستان براساس یک پرونده واقعی در بیمه است که هنوز هم این پرونده در جریان است.

این سریال هفته پایانی تصویربرداری را سپری می کند و جدا از لوکیشن خانه اصلی، در لوکیشن هایی، چون قهوه خانه، گاراژ، کارواش، دفتر بیمه، بیمارستان و چند لوکیشن خارجی در غرب تهران و. تصویربرداری داشته است.

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: حسین باقریان مدیر تولید، حسین ناظریان مدیر تصویربرداری، حسین مجد طراح صحنه و لباس، محمدرضا مرتضایی مدیر صدابرداری، کاوه ایمانی تدوینگر، داوود بابائی مدیر برنامه ریزی.

این سریال هر شب حوالی ساعت 19 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "چشم بندی در تلویزیون تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم بندی در تلویزیون تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید