خودرو

امکانات بی نظیر کادیلاک 50 سال پیش ، عکس

سویل یکی از محصولات نوین و فراتر از زمان برند لوکس ساز آمریکایی کادیلاک بود که از دیدگاه تکنولوژی و نوآوری در دوران کلاسیک دهه 1970، یکی از پیشرفته ترین خودروهای فراوری انبوه صنعت خودروسازی ایالات متحده آمریکا شناخته می شد.

11 مهر 1402

یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری فعال شد

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارشات بدست آمده، یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری فعال شد.

4 مهر 1402

قیمت محصولات سایپا امروز یکشنبه 26 شهریور 1402

خبرنگاران- کوییک دنده ای مقرون به صرفه ترین سواری سایپا در خط فراوری است و نزدیک 200 میلیون فروخته می گردد، اما قیمت کوییک دنده ای در بازار آزاد به 335 میلیون تومان رسیده است.

26 شهریور 1402

زیرگرفتن عابرین پیاده به وسیله یک خودرو در البرز؟ ، واکنش پلیس البرز

مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز اعلام نمود که خبر زیر گرفتن چندین عابر پیاده در این استان به وسیله یک خودرو، کذب است.

25 شهریور 1402

تور جهانگردان هندی لال پری به زنجان رسید

تور خودرویی جهانگردان هندی لال پری با میزبانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پس از عبور از شهرهای بندرعباس، لار، شیراز و آباده، اصفهان، کاشان و تهران عصر امروز /پنجشنبه/ وارد شهر ابهر در استان زنجان شد.

24 شهریور 1402

خودروی پرنده الف؛ هرگز چنین چیزی در تاریخ وجود نداشته است

خودروی پرنده الف؛ هرگز چنین چیزی در تاریخ وجود نداشته است

19 شهریور 1402

گلایه ستاره تیم ملی از وارد کردن پورشه

یکی از بازیکنان تیم ملی از اینکه ماشینی که وارد کرده است به میزان کافی برایش سود نداشته دلخور شده است!

28 مرداد 1402

معرفی 5 محصول پرفروش برند بوز؛ غوطه وری در دنیای صدا

زمانی که صحبت از لوازم جانبی صوتی مانند هدفون و هندزفری می شود، بوز (Bose) یکی از بهترین و شاخص ترین برندهایی است که در طول سال ها امتحان خود را به خوبی پس داده و با تهیه آن می توان تا حد زیادی از کیفیت و راحتی گجت برای مدت طولانی مطمئن بود.

26 مرداد 1402

این خودروی پرطرفدار 10 میلیون تومان گران شد ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 18 مرداد 1402، روندی کاملاً متفاوت نسبت به روز گذشته دارد و بر خلاف ثبات نسبی دیروز، امروز تقریباً بیشتر خودروها نوسان را تجربه کردند.

18 مرداد 1402

سفر به ایبیزا ، جزیره ای با شب های زنده!

اگر عاشق روزهای آفتابی که در سواحل نقره ای می گذرند و شب های طولانی و پرهیاهو که با موسیقی شاد و گوش نواز سپری می شوند هستید، قطعا ایبیزا مکان رویایی شما خواهد بود! ایبیزا مملو از شگفتی های بی سرانجام طبیعی است؛ بهشتی تماشایی از پرندگان که آزادانه در سواحل...

15 مرداد 1402

کاربرد پایتون در حسابداری

پایتون به عنوان یک زبان برنامه نویسی چندمنظوره، در صنایع مختلفی مانند حسابداری و مالی، علوم داده، برنامه نویسی وب و غیره استفاده می گردد. این زبان به علت سادگی و قابلیت فهم بالا، می تواند به عنوان یکی از ابزارهای مورد استفاده حسابداران و مدیران مالی...

14 مرداد 1402

تویوتا کمری 2024، سدان محبوب ژاپنی با چه تغییراتی می آید؟، عکس

گجت نیوز نوشت: تویوتا از مدل 2024 سدان کمری رونمایی کرد. به نظر می رسد این خودروساز ژاپنی در حال آماده شدن برای معرفی نسخه کاملاً جدیدی از Camry است.

4 مرداد 1402

شرایط نو گمرک برای ورود موقت خودرو سواری به کشور ، مدت زمان تردد خودروهای ورود موقت چند ماه شد؟

گمرک ایران در بخشنامه مهمی تسهیلات تازه گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اظهار داشت که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.

21 تیر 1402

عکس ، فولکس واگن قورباغه ای آفرود می گردد!

فولکس واگن بیتل یا فولکس واگن سوسک که در ایران به فولکس قورباغه ای شهره است، یک خودرو فراوری شده به وسیله فولکس واگن و یکی از مشهورترین خودروهای دنیا است.

24 خرداد 1402

جزئیات نو از حریق در بازار تهران ، خوردن صبحانه همه چیز را آتش زد؟ ، محل وقوع 8 بار اخطار گرفته بود

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درخصوص حریق در انبار چسب بازار سید ولی در بازار تهران و چگونگی آغاز و اطفای آن شرح داد.

21 خرداد 1402

آریزو 5 اسپرت ایرانی بهتر است یا قطری؟ ، بررسی تخصصی و تصاویر رسمی

ام وی ام آریزو 5 اسپرت یکی از آخرین تلاش های Chery برای باقی ماندن در رقابت سدان های کامپکت است. این خودرو که برای نخستین بار در قطر رونمایی شد قرار است با قیمت 1/096/000/000 تومان به دست مشتریان ایرانی برسد. قیمتی که بالاتر از ریسپکت پرایم بهمن موتور باوجود مشخصات...

4 خرداد 1402

تکه ای جدامانده از تاریخ در جنوبی ترین نقطه تهران

کمی بعد از ورودی بزرگراه خلیج فارس در محدوده منطقه18 یک دوربرگردان هست که اولین تابلویش یک نام آشنا دارد: به طرف فیروز بهرام. داخل خیابان که شوید تازه می فهمید توی جنوب تهران خودمان هم می توانید نقاط سرسبز و تماشایی پیدا کنید.

3 خرداد 1402

شروع جدیدترین طرح فروش بدون قرعه کشی 2 محصول سایپا

در جدیدترین طرح فروش بدون قرعه کشی شرکت خودروسازی سایپا دو خودروی کوییک آر و کوییک پلاس اتوماتیک عرضه می گردد. این دو محصول با قیمت کارخانه عرضه می شوند. اکنون کوییک آر اتوماتیک در کارخانه بیش از 338 میلیون و کوییک پلاس اتوماتیک 327 میلیون تومان قیمت خورده...

2 خرداد 1402

از این خودرو سه در مینی تنها 999 عدد ساخته خواهد شد!، عکس

پدال نوشت: اگرچه مینی مکرراً درباره نسل بعدی محصولات خود صحبت می نماید اما با معرفی خودروی سفارشی جان کوپر ورکس 1to6 ادیشن نشان داده است هنوز به فکر افزایش جذابیت محصولات کنونی نیز هست. این مدل سفارشی با تیراژ محدود 999 دستگاه و فقط با گیربکس 6 سرعته دستی...

29 اردیبهشت 1402

حسینی: امیدوارم دیدار فردا جوانمردانه باشد، اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان را هیچ جای دنیا ندیده بودم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در 2 بازی گذشته ما (پرسپولیس و سپاهان) اتفاقاتی افتاد که هیچ جای دنیا ندیده بودم.

27 اردیبهشت 1402
تعداد: (180)