یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری فعال شد

به گزارش وبلاگ همصحبت، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارشات بدست آمده، یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری فعال شد.

یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری فعال شد

رئیس ستاد گردشگری گفت: به مناسبت روز جهانی گردشگری طی تفاهم نامه ای با شرکت خودرو سرویس شهر، یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری فعال شد.

امیر قاسمی ایجاد دسترسی آسان ارائه خدمات به علاقمندان حوزه گردشگری و گردشگری مقرون به صرفه را از اهداف این تفاهم نامه دانست و گفت: از دیگر دلایل امضای این تفاهم نامه با شرکت خودرو سرویس شهر، تامین تعداد دستگاه های اتوبوس مورد نظر، رانندگان مجرب و آشنا به حوزه شهر و گردشگری است.

وی گفت: با توجه به فعالیت گسترده منطقه ها 22 گانه و محلات جهت اجرای تورهای مقرون به صرفه قیمت برای شهروندان در طول سال و در راستای حمایت از زیرساختهای اجرایی جهت برگزاری تورهای با کیفیت، ستاد گردشگری در نخستین قدم نسبت به تامین اتوبوس اقدام کرد.

قاسمی اضافه نمود: ستاد گردشگری شهرداری تهران به زودی اقدامات گسترده تری با همکاری بخش خصوصی برای توسعه گردشگری پایدار انجام خواهد داد.

افشین جباری، مدیر عامل شرکت خودرو سرویس شهر نیز درباره این تفاهم نامه گفت: این مجموعه با توجه به فعالیتهای اخیر در جهت توسعه و تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری، سال جاری توانسته در کنار پوشش دهی سرویس بچه ها استثنایی در حوزه گردشگری نیز خدماتی ارائه کند و این همکاری زیر بنای جدی در فعال کردن مسیرهای گردشگری شهری خواهد شد.

منبع: همگردی

به "یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید