از این خودرو سه در مینی تنها 999 عدد ساخته خواهد شد!، عکس

به گزارش وبلاگ همصحبت، پدال نوشت: اگرچه مینی مکرراً درباره نسل بعدی محصولات خود صحبت می نماید اما با معرفی خودروی سفارشی جان کوپر ورکس 1to6 ادیشن نشان داده است هنوز به فکر افزایش جذابیت محصولات کنونی نیز هست. این مدل سفارشی با تیراژ محدود 999 دستگاه و فقط با گیربکس 6 سرعته دستی فراوری خواهد شد.

از این خودرو سه در مینی تنها 999 عدد ساخته خواهد شد!، عکس

پس از معرفی کامل مدل کانورتیبل برقی در اوایل امسال میلادی، مینی بریتانیا نسخه ای خاص و فراوری محدود از جان کوپر ورکس را بر اساس مدل سه درب آن عرضه می نماید. هاچبک داغ موردبحث منحصراً با گیربکس 6 سرعته دستی در دسترس خواهد بود و پسوند 1to6 نیز چنین چیزی را نشان می دهد. همان طور که گفته شد تنها 999 دستگاه از خودروی موردبحث در دسترس خریداران خواهد بود. رونمایی عمومی مینی جان کوپر ورکس 1to6 در مسابقه استقامت 24 ساعته نوربرگ رینگ در روزهای آینده خواهد بود. از جمله ویژگی های خودروی یاد شده می توان به رنگ مشکی میدنایت و نوار اسپرت روی کاپوت اشاره نمود. بریتانیایی ها بعلاوه رینگ های 18 اینچی مشکی براق و نوشته 1 از 999 را روی داشبورد و سانروف در نظر گرفته اند تا بر سفارشی بودن این خودرو تأکید کنند.

با ورود به داخل کابین شاهد مواردی همانند پدال های فولادی ضدزنگ و نشان های خاص روی کف پوش ها و رکاب های جانبی خواهید بود. نشان 1to6 علاوه بر مکان های یاد شده روی ستون های C نیز نقش می بندند. این نشان روی غربیلک فرمان و داشبورد سمت سرنشین نیز وجود دارد. استفاده از تریم قرمز متضاد مشابه کالیپرهای ترمز نیز تکمیل کننده کار مینی بوده است. البته از نظر قوای محرکه تفاوت خاصی وجود ندارد و بنابراین جان کوپر ورکس 1to6 از پیشرانه 2 لیتری توربو با 231 اسب بخار قدرت و 320 نیوتون متر گشتاور استفاده می نماید. این مدل صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 6.3 ثانیه ای و حداکثر سرعت 246 کیلومتر در ساعتی دارد.

مینی محصول نو خود را در اروپا، آمریکا، کانادا و مکزیک عرضه خواهد نمود و از 999 دستگاه برنامه ریزی شده تنها 150 دستگاه راهی بازار بریتانیا خواهد شد. این خودرو در کشور بریتانیا حدود 8700 دلار گران تر از نسخه عادی بوده و با قیمت قابل توجه 49 هزار دلار عرضه می گردد. اتوکار می گوید شاید این آخرین باری باشد که مینی به خریداران اجازه می دهد دنده های گیربکس را تعویض کنند زیرا بریتانیایی ها 99 درصد از عدم عرضه محصولات آینده با گیربکس های دستی مطمئن هستند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "از این خودرو سه در مینی تنها 999 عدد ساخته خواهد شد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از این خودرو سه در مینی تنها 999 عدد ساخته خواهد شد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید