سبک زندگی

دانه های هندوانه را دور نریزید ، خواص خوردن آب هندوانه

اگر قصد نوشیدن آب هندوانه را دارید سعی کنید به جای دستگاه آبمیوه گیری آن را در مخلوط کن درست کنید. لذت بردن از هندوانه به شکل میوه یا مایع چند بار در هفته برای بهره مندی کامل از تمام فواید سلامتی آن بسیار مفید است.

20 تیر 1402

اگر این علائم را دارید در مصرف هندوانه احتیاط کنید ، خواص و مضرات هندوانه

هندوانه میوه ای قرمز، خوشمزه و شیرین و آبدار و نماد تابستان است و در نگاه اول ممکن است تصور کنید که این میوه بیشتر شکر و آب است اما وقتی دریابید که چه طیف گسترده ای از مواد مغذی در آن موجود است از فواید بالقوه هندوانه برای سلامتی شگفت زده خواهید شد.

13 تیر 1402

فضاهای زشت خانه را شیک و زیبا کنید!

در هر خانه ای، فضاهای زشت و بدساخت وجود دارد که شاید در نگاه اول نتوان آن ها را به دکوراسیونی شیک تبدیل کرد.

2 تیر 1402

آیا لست آو آس 3 ساخته می گردد؟ نگاهی به خطوط داستانی احتمالی (ده سال با لست آو آس)

10 سال پیش، در روز 14 ژوئن 2013 (24 خرداد 1392) بازی لست آو آس یا آخرین بازمانده از ما برای کنسول پلی استیشن 3 عرضه شد. اثری که در طول این سال ها به یکی از بازی های نمادین پلی استیشن تبدیل شده و روایت داستانی تحسین برانگیز و الهام بخشش چه بسا آن را به یکی از برترین...

29 خرداد 1402

آریزو 5 اسپرت ایرانی بهتر است یا قطری؟ ، بررسی تخصصی و تصاویر رسمی

ام وی ام آریزو 5 اسپرت یکی از آخرین تلاش های Chery برای باقی ماندن در رقابت سدان های کامپکت است. این خودرو که برای نخستین بار در قطر رونمایی شد قرار است با قیمت 1/096/000/000 تومان به دست مشتریان ایرانی برسد. قیمتی که بالاتر از ریسپکت پرایم بهمن موتور باوجود مشخصات...

4 خرداد 1402

هیالورونیک اسید چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

هیالورونیک اسید یک ماده چسبناک و لغزنده است که بدن به صورت طبیعی فراوری می نماید. دانشمندان هیالورونیک اسید را در تمام بدن به ویژه در چشم ها، مفاصل و پوست پیدا نموده اند. در این مطلب به آنالیز کامل این ماده می پردازیم.

31 اردیبهشت 1402

چشم های گود و فرورفته خود را چگونه آرایش کنیم؟

هر چشم فرم و شکل مخصوص به خود را دارد بنابراین نحوه آرایش هر چشمی متفاوت از دیگری است. در این مطلب به چند نکته برای آرایش چشم های گود و فرورفته می پردازیم.

28 اردیبهشت 1402

برترین گوشی های اندروید و اپل از نظر دوربین برای خرید

ما در نیای آنلاین زندگی می کنیم. جهانی که هر روز به سبک زندگی و روزمرگی های افراد مختلف روبرو هستیم. کیفیت عکس ها و خلاقیت افراد با هم در رقابت هستند. علاقه به عکاسی روز به روز افزایش می یابد و بعلاوه روش های کسب عایدی از دنیای آنلاین راحت تر شده است. گرفتن...

25 اردیبهشت 1402

با این وسایل دکوراتیو، خانه خود را مجلل کنید!

وسایل هنری باارزشی که خانه ای باشکوه برایتان می سازند.

11 اردیبهشت 1402

دلم می خواست به کوه های هند سفر می کردم، با فلسفه می گردد شوخی کرد؟

عباس مخبر سنجیده، ظریف و با طمأنینه پاسخ پرسش هایت را می گوید. گویی در قبال هر سوال مسئول است و باید آن را با دقت و تمرکز جواب دهد.

1 اردیبهشت 1402

بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن

علم تا به امروز ثابت کرده است که هیچ زمان خاص و بهینه ای در روزگار ما برای نوشیدن شیر وجود ندارد. با این حال، ما می توانیم بر اساس اهداف خود، مناسب ترین زمان ها را برای نوشیدن شیر برای حداکثر تأثیر انتخاب کنیم.

19 فروردین 1402

با این ترفند خانه خود را بزرگ تر نشان دهید

خانه ای مینیمالیستی و مجذوب کننده با استفاده از دیوار شیشه ای

18 فروردین 1402

اقامت در میان باغ چای با رزرو هتل مشخص فومن

سفر کردن، حال و هوای ما را عوض خواهد نمود و به ما یاری می نماید که از استرسها و دغدغه های زندگی مدرن فاصله بگیریم. برای تجربه سفری لذت بخش، می توانیم شمال ایران را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنیم تا با مشاهده دشتهای سرسبز و جنگلهای زیبا، شادی و آرامش...

17 فروردین 1402

6 راهکار برای رفع تشنگی در ماه رمضان

تشنگی در طول روز در ماه مبارک رمضان ممکن است روزه داران را کمی کلافه کند؛ اما تغییر برخی عادات زندگی می تواند تشنگی شما را کمتر کند.

14 فروردین 1402

این چند ترفند ساده برای خوش پوشی را جدی بگیرید

دنیای مد و زیبایی قوانین پیچیده و زیادی دارد. با این وجود برای شیک پوش بودن نیازی ندارید همه این قوانین را مو به مو بلد باشید یا اجرا کنید.

8 فروردین 1402

چگونه سبک سفر کنیم؟

وقتی چمدان تان را پر می کنید و به سفر می روید نهایتا در آخر سفر می بینید، نیمی از وسیله هایی که همراه تان برده اید بی استفاده مانده! پس سبک سفر کنید.

5 فروردین 1402

کروکودیل های این باتلاق جان 900 نفر را گرفتند

کروکودیل ها در باتلاق هایی با آب شور در سراسر دنیا یافت می شوند و در مقایسه با تمساح ها، می توان گفت که اینگونه تهاجمی تر هستند.

1 اسفند 1401

معرفی بهترین و ساده ترین راه ها برای کاهش وزن

با توجه به اینکه مساله چاقی و بدنبال آن کاهش وزن یکی از متداولترین مسائل روز کشور ما بوده و از نظر بسیاری از افراد این موضوع چالش بزرگی به حساب آمده و به همین دلیل است که به آن به درستی پرداخته نمی شود. اما همیشه راه بهتری هم هست راهی که نیازی به کن فیکون...

4 بهمن 1401

سرد شدن دست نشانه چیست ؟ ، راه های پیشگیری از سرد شدن دست ها

سرد شدن دست ها در شرایطی که آب و هوای محیط در دمای پایینی قرار گرفته است، یک پدیده معمول است. ولی در حالتی که حتی دما گرم یا آب و هوا به صورت معتدل است، رخ دادن این اتفاق مشکوک است و باید ریشه یابی گردد.

30 دی 1401

در این هتل نگران پست های اینستاگرامتان نباشید

بیشتر افراد در سن بلوغ نیازی به پرستار ندارند، ولی چنانچه صفحه اینستاگرامتان را مانند یک بچه دوست دارید، شاید لازم باشد که یک پرستار برای آن استخدام کنید. ایبیس، یک هتل زنجیره ای در سوییس است که درباره یک خدمت نامتعارف به مهمانانش سخن می گوید. مسافرین...

20 دی 1401
تعداد: (72)