برترین گوشی های اندروید و اپل از نظر دوربین برای خرید

به گزارش وبلاگ همصحبت، ما در نیای آنلاین زندگی می کنیم. جهانی که هر روز به سبک زندگی و روزمرگی های افراد مختلف روبرو هستیم. کیفیت عکس ها و خلاقیت افراد با هم در رقابت هستند. علاقه به عکاسی روز به روز افزایش می یابد و بعلاوه روش های کسب عایدی از دنیای آنلاین راحت تر شده است. گرفتن عکس های مجذوب کننده و دیذنی که احساس خوبی به مخاطب انتقال می دهد روش خوبی برای کسب عایدی است و اگر شما هم به این کار علاقه دارید می توانید چند نمونه از برترین دوربین های اندروید و اپل را در ادامه آنالیز کنید.

برترین گوشی های اندروید و اپل از نظر دوربین برای خرید

Samsung Galaxy M32

Galaxy M32 بخشی از سری M گوشی های هوشمند متمرکز بر قیمت سامسونگ با رم 8 است. گوشی گلکسی m32 کمی متمایز است زیرا سامسونگ آن را به صفحه نمایش 90 هرتزی AMOLED و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز نموده است. این همه چیز نیست، بعلاوه گوشی سامسونگ ام 32 یک دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی در پشت دارد. از دیگر تعیینات گوشی 32 m دارا بودن صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با بریدگی قطره شبنم در بالا برای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است. بدنه در درجه اول از پلاستیک ساخته شده است اما به نظر می رسد محکم ساخته شده است. سامسونگ اثر انگشت را در کنار هم انتخاب نموده است و از حافظه 128 پشتیبانی می نماید.

Samsung Galaxy A33 5G

سری میان رده های گلکسی A سامسونگ به روزرسانی سالانه خود را تجربه نموده اند و واقعاً خوب به نظر می رسند. Galaxy A33 5G نو احتمالاً یکی از جالب ترین مدل های گوشی سامسونگ است، زیرا از زمان گلکسی A32 به طور قابل توجهی ارتقا یافته است و قیمتی عالی برای این گوشی پیشنهاد شده است که از نظر ارزش مالی آن را در رده گوشی های به صرفه قرار می دهد. گوشی a33 به لیگ ضدآب ارتقا یافته است و اکنون از همان سیستم حفاظت از نفوذ با استاندارد IP67 مانند مدل های سطح بالاتر برخوردار است. از تعیینات گلکسی a33 می توان به صفحه نمایش Super AMOLED 90 هرتزی مشابه گلکسی A32 اشاره نمود، اما از چیپست بسیار قدرتمندتر Exynos 1280 با پردازنده نوتر و گرافیک مناسب برای بازی استفاده می نماید. یک مودم 5G یکپارچه نیز وجود دارد، بنابراین اکنون احتیاجی به انتخاب بین نسخه های 4G و 5G نخواهید داشت. رم 8 گوشی آ33 از دیگر ویژگی های مجذوب نماینده این گوشی هوشمند است که قیمت آن را به صرفه می نماید. دوربین نیز بهبود یافته است. اکنون دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی دارای تثبیت نماینده نوری است و از فیلم برداری تا 4K پشتیبانی می نماید. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز می تواند ویدیوهای 4K را به خوبی ثبت کند.

Apple iPhone 14 Pro: برترین برای ویدیو

آیفون 14 پرو اپل یکی از گران ترین گوشی های موجود در این فهرست است، این گوشی هوشمند در گرفتن عکس های قابل اعتماد و ویدیوی 4K واضح و ثابت با سرعت 60 فریم بر ثانیه، عملکرد بسیار خوبی دارد. 14 پرو دارای سه دوربین در پشت است. دوربین اصلی تثبیت نماینده تغییر حسگر را در تلفن هوشمند ارائه می نماید. این یعنی ویدیوهای شما را تا حد ممکن ثابت نگه می دارد و لرزش را به حداقل می رساند و اکنون در نسل دوم خود واقع شده است و این تلفن نو اپل روش پردازش تصاویر در نور کم و میانه را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. دوربین اصلی با افزایش رزولوشن بسیار زیاد به 48 مگاپیکسل با سنسور 65 درصد بزرگتر، در حالی که میزان سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض دو برابر شده است. از تکرارهای آیفون 14 می توان به ماژول تله فوتو 12 مگاپیکسلی 3x اشاره نمود که مانند سال گذشته است. کیفیت تصویر ثابت و پرتره در این گوشی عالی است حالت سینمایی که به شما امکان می دهد با عمق میدان کم با تغییر فوکوس اتوماتیک عکس بگیرید.

Samsung Galaxy S22 Ultra: برترین دوربین تله فوتو

گلکسی اس 22 اولترا مانند نسل قبلی خود به ارتقای سطح انتظارات در زمینه عکاسی از گوشی های هوشمند ادامه می دهد. نه تنها همچنان تنها گوشی هوشمندی است که از فیلمبرداری با وضوح 8K پشتیبانی می نماید (با نتایج قابل توجه)، بلکه قابلیت های زوم گلکسی اس 22 اولترا نیز بی نظیر است. گلکسی اس 22 اولترا با ارائه محدوده زوم هیبریدی تا 100 برابر، در عکاسی تلسکوپی عالی است و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به خوبی قدرت خود را نشان داده است. Galaxy S22 Ultra می تواند تصاویری با جزئیات در محیط هایی با نور خوب، با محدوده دینامیکی فوق العاده و رنگ های غنی و پررنگ ثبت می نماید. حالت شب گوشی نیز کار استثنایی در افزایش روشنایی تصویر بدون اضافه کردن نویز بصری مزاحم و خاموش کردن چراغ های خیابان انجام داد. ویژگی های مفید عکاسی مانند توانایی گرفتن تصویر مستقیم از هر فریم فیلمبرداری 8K نیز یک امتیاز بزرگ است، همانطور که توانایی عکس برداری در هر دو فرمت JPEG و DNG به طور همزمان در برنامه Expert RAW در فروشگاه گلکسی است. بنابراین، اگر به یک گوشی هوشمند پرچمدار احتیاج دارید که تقریباً بتواند همه این کارها را در بخش دوربین انجام دهد، Samsung Galaxy S22 Ultra کاندیدای ایده آل است.

Apple iPhone SE 3 (2022): برترین آیفون

ممکن است اپل ترجیح دهد مشتریانش بیشتر روی آیفون 14 هزینه نمایند، اما قیمت پایین تر آیفون SE 3 (2022) در بخش دوربین ارزش آنالیز دارد. آیفون SE با همان چیپست رده بالای پرچمداران اپل A15 Bionic ممکن است تنها به یک دوربین عقب 12 مگاپیکسلی مجهز گردد، اما کیفیت تصویر نسبت به قیمت، صراحتاً استثنایی است. بعلاوه در نهایت از فناوری Deep Fusion اپل بهره می برد که تصاویر در نور کم را بهبود می بخشد و بعلاوه Smart HDR 4 دوربین را قادر می سازد نوردهی را برای هر چهره در عکس های گروهی شناسایی و تنظیم کند. عکس هایی که با آیفون SE ثبت شده است در کل بسیار خوب بوده اند. یک بار دیگر، حالت پرتره اپل برترین حسگر 12 مگاپیکسلی را با جزئیات واضح و پالت رنگی غنی به نمایش می گذارد. در حقیقت، در نور کم، آیفون SE 3 به طرز شگفت انگیزی در مقابل آیفون 13 پرو مکس نیز ایستادگی می نماید. A15 Bionic بعلاوه اجازه می دهد تا سطوح نوردهی یکنواخت تری داشته باشید و بعلاوه می توانید ویدیوهای 10 بیتی Dolby Vision HDR 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را ضبط کنید.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G: از برترین دوربینهای ارزان قیمت

شیائومی با عرضه Redmi Note 11 Pro به قدرت جادوگری فنی خود ادامه می دهد. به نوعی، شیائومی پیروز شده است یک گوشی ارزان با دوربین بزرگ 108 مگاپیکسلی عرضه کند، که صراحتاً برای تلفنی به این ارزانی شگفت انگیز است. صرف کسری از هزینه های اخیر آیفون و سامسونگ، این تلفنی است که می تواند در شرایط نوری و محیط های مختلف عکس های شایسته و مناسب برای اینستاگرام بگیرد. ضبط ویدئو فقط به 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه محدود شده است، اما با این اندازه کم هزینه، Redmi Note 11 Pro 5G به سختی می توانید بعلاوه گوشی هوشمندی پیدا کنید که بیشتر احتیاجهای شما به یک دستگاه قوی در تصویربرداری را رفع کند. برای مشاهده اطلاعات بیشتر این مطلب را مطالعه کنید.

این ها تنها چند مورد از گوشی های هوشمندی هستند که در دسته مدل های با دوربین مناسب برای عکسای قرار می گیرند. شما در ابتدا با تعیین کردن هزینه و بودجه خود می توانید مدل های مناسب خود را مشاهده و سپس از یک سایت معبر مانند دیجی کالا تهیه کنید.

نویسنده: سارااقبالی

منبع: فوت و فن

به "برترین گوشی های اندروید و اپل از نظر دوربین برای خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین گوشی های اندروید و اپل از نظر دوربین برای خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید