اقامت در میان باغ چای با رزرو هتل مشخص فومن

به گزارش وبلاگ همصحبت، سفر کردن، حال و هوای ما را عوض خواهد نمود و به ما یاری می نماید که از استرسها و دغدغه های زندگی مدرن فاصله بگیریم. برای تجربه سفری لذت بخش، می توانیم شمال ایران را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنیم تا با مشاهده دشتهای سرسبز و جنگلهای زیبا، شادی و آرامش عمیق را در دلِ طبیعت تجربه کنیم.

اقامت در میان باغ چای با رزرو هتل مشخص فومن

شهر فومن یکی از شهرهای معروف استان گیلان است که بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری زیادی دارد. قلعه رودخان و چشمه زمزمه، از جمله مکانهای دیدنی فومن هستند. طبیعت فومن بسیار زیبا و بی نظیر است؛ به طوری که شما را شیفته زیباییهایش می نماید. بعلاوه فومن به شهرهای دیدنی دیگر گیلان مانند ماسوله، بندرانزلی و شفت نیز نزدیک است و از شهر فومن می توانید به راحتی به سایر شهرهای گیلان بروید.

اگر قصد سفر به فومن را دارید، باید بدانید که هتل تعیین فومن، هتلی پنج ستاره است که در این شهر واقع شده است. هتل تعیین با 11000 متر مربع مساحت، یکی از بزرگترین هتل های شمال کشور محسوب می گردد و امکانات رفاهی بی نظیری را ارائه می دهد.

هتل تعیین فومن، ساختمانی لوکس و مدرن است که در دشتی سرسبز واقع شده است. در اطراف هتل تعیین فومن، شما باغ چای گیلان و شالیزارهای برنج را مشاهده خواهید کرد که منظره آن برای همواره در ذهنتان می ماند. در بهار و تابستان، عطر چای به مشامتان می رسد و شما را شیفته خود می نماید.

ضروری است بدانید که با وجود فضای زیبا، امکانات رفاهی متنوع و دکوراسیون شیک در هتل تعیین فومن، هزینه اقامت در هتل تعیین فومن، منطقی و مناسب است.

اگر دوست دارید در یکی از مجلل ترین و زیباترین هتلهای گیلان اقامت داشته باشید، از شما دعوت می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با امکانات رفاهی هتل تعیین فومن بیشتر آشنا شوید.

معرفی هتل تعیین فومن

هتل تعیین فومن، هتلی پنج ستاره است که 11000 متر مربع مساحت دارد و از بزرگترین هتلهای شمال ایران محسوب می گردد.

در هتل تعیین فومن، شما می توانید واحد موردنظر خود را از میان انواع اتاق دو تخته دابل VIP، اتاق دو تخته دابل با جکوزی، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته توئین با جکوزی، اتاق دو تخته دابل، اتاق سه تخته، سوئیت سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق چهار تخته VIP، سوئیت چهار تخته، سوئیت کانکت چهار تخته و آپارتمان دوبلکس چهار تخته انتخاب کنید.

این هتل در وسط مزارع چای ساخته شده است و به همین دلیل منظره هتل رو به مزرعه های سرسبز چای است که به شما حس آرامش را منتقل می نماید.

تنوع امکانات رفاهی در هتل تعیین فومن

با اقامت در هرکدام از واحدهای هتل تعیین فومن، شما از امکاناتی مانند یخچال، چای ساز، وان، حوله، توالت فرنگی، دستمال کاغذی، توالت ایرانی مشترک، تلویزیون، اینترنت، چاپگر، چیلر، مبلمان، جالباسی، کمد لباس، سشوار، لوازم بهداشتی، اسپلیت، صندوق امانات، مینی بار و میز آرایش بهره مند خواهید شد.

برای رفاه حال مهمانان عزیز در هتل تعیین فومن خدماتی مانند خدمات ترانسفر، خدمات خشکشویی، مینی بار، روم سرویس، اتاق وبلاگ همصحبت، خدمات گردشگری و خدمات اورژانس انجام می گردد تا مهمانان عزیز، اقامتی راحت و آرام را در این هتل تجربه نمایند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل تعیین فومن

برای تجربه هیجان در طول اقامت در هتل تعیین، شما می توانید از امکانات تفریحی و ورزشی هتل بهره ببرید. در این هتل، بخشهای جذابی مانند استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، بیلیارد، باشگاه بدنسازی و تجهیزات ورزشی وجود دارد که لذت هیجان و ورزش را به شما هدیه می دهند.

خوردن غذاهای خوشمزه در هتل تعیین فومن

رستوران هتل تعیین، از برترین رستورانهای فومن است که انواع پیش غذا، خوراک، کباب و غذاهای ایرانی را برای شما سرو می نماید. اگر دوست دارید غذاهای خوشمزه گیلانی را امتحان کنید، از منوی رستوران هتل، غذاهای محلی مانند میرزا قاسمی، کباب ترش، ترش تره، فسنجان با اردک و... را سفارش دهید و نوش جان کنید.

کافی شاپ هتل تعیین، فضایی دنج و زیبا دارد که با انواع نوشیدنی های گرم و کیک های خوشمزه از شما پذیرایی می نماید.

موقعیت مکانی هتل تعیین فومن

هتل تعیین فومن در کیلومتر 3 جاده ماسوله واقع شده است و موقعیت مکانی آن بسیار خوب است. با اقامت در هتل تعیین فومن، شما می توانید به راحتی به مکان های دیدنی شهر فومن و بعلاوه شهرهای اطراف مانند رشت و ماسوله دسترسی داشته باشید.

رزرو هتل تعیین فومن با سامانه سفربازی

اگر به اقامت در هتل تعیین علاقه دارید و می خواهید لحظاتی آرام را در این هتل مجلل و زیبا تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کنید و رزرو هتل تعیین فومن را با تخفیف ویژه سفربازی انجام دهید.

منبع: چمدان

به "اقامت در میان باغ چای با رزرو هتل مشخص فومن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت در میان باغ چای با رزرو هتل مشخص فومن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید