ترفند خوشمزه شدن سس ماکارونی

به گزارش وبلاگ همصحبت، هنوز هم کم نیستند کسانی که پخت ماکارونی را به خوبی بلد نیستند یا اینکه درست نموده اند و خوب درنیامده و دور تهیه دوباره آن را خط کشیده اند.

ترفند خوشمزه شدن سس ماکارونی

اگر تا به حال سس گوجه فرنگی درست نموده اید، حتما متوجه خاصیتی شده اید که به اصطلاح به آن اسیدیته می گویند. همین ویژگی باعث بروز مشکلاتی از جمله سوزش معده می گردد. خوشبختانه برای کاهش اسید سس گوجه یک راه چاره آسان وجود دارد؛ اضافه کردن شکر به سس گوجه. این کار طعم سس را فوق العاده خوشمزه و دلچسب می نماید. این ترفند آشپزی هوشمندانه را می توان برای انواع دستورالعمل های سس ماکارونی خانگی به کار برد و فرق چندانی با چاشنی نمک ندارد. در نتیجه غذایی متفاوت و خوش طعم و بو خواهید داشت. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید تا ترفند خوشمزه شدن سس ماکارونی را یاد بگیریم.

چرا باید به سس اسپاگتی شکر اضافه کنیم؟

علت افزودن یک پیمانه شکر در یک قابلمه گوجه فرنگی ساده است: شکر اندازه اسیدیته گوجه فرنگی ها را کاهش می دهد و با این کار در نهایت سسی با مزه متعادل خواهید داشت. با افزودن شکر یک ترفند خوشمزه شدن سس ماکارونی را انجام داده اید.

اندازه اسیدی بودن سس

اندازه دقیق اسیدی بودن سس گوجه فرنگی نسبت به تازه یا کنسرو بودن، انواع گوجه فرنگی و زمان سال می تواند کمی متفاوت باشد. به سس تهیه شده از گوجه فرنگی های رسیده که در اوج تابستان چیده شده اند، نیازی نیست شکر بزنید.

شکر قهوه ای

پیشنهاد می کنیم برای سس گوجه از شکر قهوه ای بسته بندی شده بهره ببرید. اما چون سلیقه و علاقه در این امر حرف اول و آخر را می زند هر دو نوع شکر سفید و قهوه ای را آزمایش کنید تا ببینید کدام برترین نتیجه را به شما می دهد.

استفاده از کره

علاوه بر شکر، اضافه کردن کره به سس ماکارونی هم طعم فوق العاده ای به شما می دهد و یک ترفند خوشمزه شدن سس ماکارونی به شمار می رود. مانند شکر، کره نیز از اندازه اسیدیته سس می کاهد و به لطف چربی بالایی که دارد، بافت متفاوتی به سس می بخشد. این غذا را در کنار یک سالاد خوشمزه با خواندن مطلب تهیه سالاد اندونزی با هرچه در خانه دارید + ویدیو نوش جان کنید.

چه اندازه شکر باید به سس اسپاگتی خود اضافه کنیم؟

اندازه افزودن شکر به سس کاملا بستگی به نوع ذائقه شما دارد. پیشنهاد می کنیم از اندازه کم مثلا یک چهارم قاشق چای خوری آغاز کنید و سس را مزه مزه و سپس کم کم به آن دوباره شکر اضافه کنید تا طعم دلخواهتان را بگیرد. ترفند خوشمزه شدن سس ماکارونی را با هم خواندیم. امیدواریم کاربردی باشد و یک ماکارونی خوشمزه را برای شما به ارمغان آورد.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا دستورهای بیشتر از آشپزی ران مرغ با برنج، یک غذای تازه با مرغ را در مجله بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "ترفند خوشمزه شدن سس ماکارونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفند خوشمزه شدن سس ماکارونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید