تجهیز ماشین آلات سنگین شهرداری رشت به تیغه های تازه برف روبی

به گزارش وبلاگ همصحبت، سرپرست شهرداری رشت از تجهیز ماشین آلات سنگین این شهر به تیغه های نو برف روبی به منظور کاهش آسیب به تأسیسات شهری اطلاع داد.

تجهیز ماشین آلات سنگین شهرداری رشت به تیغه های تازه برف روبی

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ همصحبت از رشت، علی بهارمست، سرپرست شهرداری رشت با اشاره به تجهیز ماشین آلات سنگین شهرداری به تیغه های نو برف روبی گفت: کاهش آسیب به تأسیسات شهری از جمله آسفالت معابر و سرعتکاه ها از مزایای تیغه های برف روبی نو به علت حالت ارتجاعی است.

او با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و بارش های زمستانی بر ضرورت تجهیز ناوگان مدیریت بحران شهرداری تأکید کرد و اضافه نمود: در راستای ایجاد آمادگی های لازم، با احصاء ماشین آلات شهرداری و اندازه هزینه های مورد احتیاج، تجهیز و بازسازی ناوگان منطقه ها و سازمان های تابعه از ماه های گذشته شروع شده است.

بهارمست ادامه داد: به منظور افزایش توان شهرداری در عملیات زمستانی قرارداد خرید و تأمین 20 تیغه برف روب به امضا رسیده است.

او توضیح داد: در زمان عملیات برف روبی با حرکت گریدر، لودر و بیل بکهو، خسارات زیادی به آسفالت، سرعتکاه ها و تأسیسات شهری وارد می گردد اما با استفاده از تیغه های نو با توجه به جنس تیغه و فنری بودن آنها، کمترین آسیب به آسفالت معابر شهری وارد می گردد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تجهیز ماشین آلات سنگین شهرداری رشت به تیغه های تازه برف روبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز ماشین آلات سنگین شهرداری رشت به تیغه های تازه برف روبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید