راه های سفر ارزان به مالدیو

به گزارش وبلاگ همصحبت، مجمع الجزایر خیره کننده مالدیو در اقیانوس هند به عنوان یک مقصد لوکس گردشگری در سراسر جهان معروفیت دارند. با این حال، جزایر مالدیو در سال های اخیر، مسافرانی که بودجه کمتری دارند نیز مورد استقبال قرار گرفته اند. در این مطلب قصد داریم راه های سفر ارزان به مالدیو با با هم بررسی کنیم. با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید.

راه های سفر ارزان به مالدیو

از زمانی که اولین گردشگران در اواخر دهه 1970 آغاز به قدم زدن در سواحل ماسه های مرجانی بی نظیر مالدیو کردند، این کشور تصویری را به عنوان مجموعه ای انحصاری از جزایر خصوصی که فقط برای افراد خاص مقرون به صرفه است، در جهان توسعه داده است.

در سال 2008 بود که سفر با بودجه مستقل به این کشور واقعاً امکان پذیر شد، زمانی که اولین دولت منتخب دموکراتیک مالدیو قوانینی را لغو کرد که همه خارجی ها را ملزم به اقامت در استراحتگاه ها می کرد. این تغییر به محلی های دارای مجوز اجازه می دهد تا مهمان خانه های خود را در به اصطلاح جزایر محلی باز کنند.

جزیره های مرجانی که مالدیوی ها در آن ها زندگی می کنند، بر خلاف استراحت گاه های مستقل، که هر کدام عملا جزیره ای خصوصی هستند و تقریباً در انزوای کامل قرار دارند، امکان سفر مقرون به صرفه به مالدیو را برای همه فراهم می کنند. مالدیو ترکیبی باورنکردنی از سواحل خیره کننده و آب های شفاف برای غواصی است که یک تجربه فراموش نشدنی را به گردشگران ارائه می دهد..

راهکارهای سفر مقرون به صرفه به مالدیو

در این بخش راه های تجربه یک سفر مقرون به صرفه به مالدیو را با هم بررسی می کنیم.

در فصل پرگردشگر به مالدیو نروید - سفر مقرون به صرفه به مالدیو

مالدیو در طول بادهای موسمی جنوب غربی، که در ماه مه آغاز می شوند و در اکتبر به پایان می رسند، در مقرون به صرفه ترین شرایط خود برای سفر قرار گرفته است. این زمان با تابستان نیمکره شمالی همزمان است. از آنجایی که این فصل در مالدیو بارانی ترین فصل سال است، قیمت مهمان خانه ها می تواند به نصف سطح فصل پرگرشگر کاهش یابد، و در حالی که ممکن است در این زمان از سال هوا ابری و مرطوب باشد (مخصوصاً در ژوئن و اکتبر)، به لطف گرمای هوای استوایی در مالدیو در تمام طول سال، هرگز نیازی نیست نگران سرمای هوا باشید.

از آنجایی که قیمت اقامت گاه ها از ابتدای دسامبر تا پایان فوریه به اوج خود می رسد، در صورت امکان برنامه ریزی خارج از این محدوده زمانی می توانید یک سفر مقرون به صرفه به مالدیو را تجربه کنید.

پروازتان را با دقت انتخاب کنید

تنها راه ورود و خروج از مالدیو از طریق هوا است، مگر اینکه قایق سرگرمیی خودتان را داشته باشید. دور بودن جزایر به این معنی است که پرواز به ماله هرگز مقرون به صرفه نخواهد بود، اگرچه میانگین کرایه در سال های اخیر خوشبختانه کاهش یافته است. با استفاده از خطوط هوایی چارتر مانند Condor یا Edelweiss می توان بلیط های مناسبی رزرو کرد، در حالی که شرکت هواپیمایی هندی مقرون به صرفه قیمت Go First هم اکنون پروازهای مستقیم از بمبئی و دهلی ارائه می دهد. به هر حال داشتن یک یا دو توقف در مسیر تواند هزینه های بلیط هواپیمای شما را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.

به جای اقامتگاه در مهمانخانه ها بمانید

پیدا کردن مهمانخانه مناسب بهترین راهکار برای سفر مقرون به صرفه به مالدیو است. حتی شیک ترین مهمانخانه ها نیز به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر از استراحتگاه های لوکس هزینه دارند. برخلاف استراحتگاه های مستقل، مهمان خانه ها در جزایر محلی از شما استقبال کرده و گزینه های غذا، نوشیدنی و سرگرمی متنوعی را در اختیار شما قرار می دهند - که به معنای آزادی انتخاب در رستوران ها، انتخاب خدمه غواصی و مقایسه قیمت ها با توجه به بودجه خودتان است.

مانند مردم محلی سفر کنید و سوار قایق شوید

کشتی های MTCC، سیستم حمل و نقل عمومی دولتی، یک راه عالی - البته نه خیلی سریع - برای رفت و آمد در مالدیو هستند، با بلیط هایی که تقریباً هیچ هزینه ای ندارند. در یک دونی (قایق بادبانی چند منظوره مالدیو)، زمانی که قایق به آرامی به سمت جزیره شما می رود، زمان زیادی برای آفتاب گرفتن خواهید داشت. تنها با چند دلار در هر سواری، در مقایسه با قایق های تندرو یا هواپیمای گران قیمت که بیشتر استراحتگاه ها از آن ها استفاده می کنند، در هزینه ها صرفه جویی کرده می توانید یک سفر مقرون به صرفه به مالدیو داشته باشید.

جزیره مناسب را انتخاب کنید - سفر مقرون به صرفه به مالدیو

هرچه از شلوغی و سایر تورسیت ها در جزایر مالدیو فاصله بگیرید، هزینه بیشتری برای رسیدن ب و ماندن خواهید پرداخت. در جزایر شلوغ تر با مهمان خانه های مقرون به صرفه تر رقابت برای دلار توریستی شدید تر است. در نتیجه، گسترده ترین انتخاب ها در مورد رستوران ها و سرگرمی ها، و همچنین (در حمل ونقل عمومی بهتر به ماله و فرودگاه را در این جزایر پیدا خواهید کرد.

محبوب ترین جزیره برای سفر مقرون به صرفه به مالدیو، مافوشی است، هرچند که تعداد فزاینده بازدیدنمایندگان مسلماً بخشی از جذابیت آن را از بین برده است. دیگر جزایر پرطرفدار پر از مهمان خانه هایی که ارزش دیدن و اقامت دارند عبارتند از: دیگورا، فولیدهو، تولوسداهو، هورا، اورولهاس و راسدهو.

در یک جزیره بمانید

رفت و آمد در مالدیو یا روزها طول می کشد یا هزینه زیادی خواهد داشت. حتی اگر بتوانید پیشنهادهای اقامتی فوق العاده ای پیدا کنید، ممکن است متوجه شوید که رفت و آمد از یک جزیره مرجانی به جزیره دیگر ممکن است هزینه زیادی داشته باشد. گردشگران باهوش می دانند که برای تجربه یک سفر مقرون به صرفه به مالدیو بهتر است کل سفر خود را در یک جزیره بگذرانند - یا اینکه زمان خود را بین جزایر مختلف در همان جزیره مرجانی که از طریق یک کشتی MTCC برنامه ریزی شده منظم به هم متصل می شوند تقسیم می کنند.

غواصی را از قبل رزرو کنید - سفر مقرون به صرفه به مالدیو

اگر غواصی دلیل اصلی شما برای سفر به مالدیو است، قبل از سفر خود در پی بهترین بسته غواصی باشید و بقیه سفر خودتان را در ادامه بر پایه آن برنامه ریزی کنید. بسکمک از مهمان خانه هایی که از غواصان پذیرایی می کنند، تخفیف های سخاوتمندانه ای را برای خرید بسته ها به صورت رزرو ارائه می کنند. این کار به آن ها اجازه می دهد تا برنامه های غواصی خودشان را مدیریت کنند و استفاده حداکثری از دونی ها را داشته باشند.

وسایل غواصی خودتان را بیاورید

بسکمک از مهمانسراها ماسک، اسنورکل، باله و سایر تجهیزات ورزش های آبی غیر موتوری را بدون پرداخت هزینه اضافی به مهمانان ارائه می دهند. با این حال، ایده خوبی است که قبل از عزیمت مطمئن شوید که در اقامتگاه شما چنین امکانی وجود دارد. در صورتی که در مهمانخانه شما چنین امکانی وجود نداشته باشد، با آوردن وسایل شخصی خودتان، مقدار قابل توجهی پس انداز خواهید کرد.

در فرودگاه سیم کارت تهیه کنید

از آنجایی که در صورت استفاده از اینترنت تلفن خودتان در خارج از نقاط اتصال Wi-Fi، هزینه های رومینگ می تواند قابل توجه باشد، با تهیه یک سیم کارت محلی هنگام ورود در فرودگاه، در هزینه های خودتان صرفه جویی خواهید کرد. این سیم کارت ها با قیمتی کمتر از 10 دلار، معمولاً برای استفاده طی چند هفته کافی هستند. در صورتی هم که شارژ آن ها تمام شد، می توانید در جزایر مرجانی مجدد شارژ تهیه کنید و یک سفر مقرون به صرفه به مالدیو داشته باشید.

موارد مورد نیاز را همراه خودتان بیاورید -سفر مقرون به صرفه به مالدیو

ممکن است نتوانید لوازم مورد نیازتان را در مغازه ها مالدیو پیدا کنید. در حالی که استراحتگاه های سطح بالا همه نوع امکانات لوکس ممکن را برای مهمانان خود وارد می کنند (با هزینه های بالا)، پیدا کردن حتی ابتدایی ترین اقلام در جزایر محلی می تواند یک چالش باشد.

ماله، مرکز ملی و تنها شهر واقعی مالدیو، بهترین انتخاب اجناس را در مغازه های خود دارد. اما با آوردن هر چیزی که نیاز دارید به همراه خودتان، در زمان و هزینه سفر صرفه جویی خواهید کرد. با این حال لازم است از وارد کردن الکل خودداری کنید، زیرا مالدیو یک کشور مسلمان است و مقامات این کالا را هنگام ورود به کشور مصادره خواهند کرد.

میانگین بودجه روزانه مورد نیاز برای سفر مالدیو

  • اتاق دو نفره در مهمانخانه: 60 تا 100 دلار آمریکا
  • اتاق دو نفره مقرون به صرفه در اقامتگاه: 150 تا 350 دلار آمریکا
  • بلیط قایق: 5-10 دلار آمریکا
  • شام دو نفره در یک جزیره محلی: 20 دلار آمریکا
  • غواصلی: 50 تا 100 دلار آمریکا

بهترین اقامتگاه ها برای سفر مقرون به صرفه به مالدیو

برای کاهش هزینه های سفر به مالید تا جایی که ممکن است، سعی کنید از هتل ها، استراحتگاه های بزرگ اجتناب کنید - در حالی که ممکن است بتوانید بسته های تعطیلات مقرون به صرفه قیمت را هم در برخی موارد پیدا کنید، به طور کلی، با اقامت در یک هتل کوچک تر و محلی بیشترین صرفه جویی را خواهید کرد.

برای سفر مقرون به صرفه به مالدیو گزین ه هایی را در همه محدوده های قیمتی خواهید یافت، با اتاق های خصوصی ساده اما تمیز و چند بلوک از ساحل که از حدود 30 دلار در هر شب آغاز می شوند.

در ادامه به برخی اقامتگاه های محبوب برای تجربه یک سفر مقرون به صرفه به مالدیو می پردازین. این گزینه های فوق العاده را بررسی کنید!

مسافرخانه ساحلی استینگری (Stingray Beach Inn)

هتل Stingray Beach Inn که در جزیره مافوشی - بهترین جزیره برای یک سفر مالی به مالدیو - قرار گرفته است یک گزینه عالی برای مسافران مالی است. هزینه اقامت در اتاق ها معمولاً کمتر از 50 دلار در فصل کم بازدید و حدود 75 دلار حتی در فصل پربازدید است.

اتاق ها به روز و راحت هستند و مسافرخانه دارای یک بار فوق العاده روی پشت بام، به علاوه یک کافه سرپوشیده و پاسیو است.

این اقامتگاه فقط چند قدم با ساحل فاصله دارد. همچنین جود فروشگاه ها و رستوران های مختلف، این مکان را به یک مقصد عالی برای تجربه سفر مقرون به صرفه به مالدیو تبدیل کرده است.

کانی گرند سیویو (Kaani Grand Seaview)

اگر در پی اقامت در مافوشی با امکانات بیشتر هستید، Kaani Grand Seaview را امتحان کنید؛ یکی از بزرگ ترین هتل های مافوشی، با اتاق های مختلف، منظره های باورنکردنی اقیانوس، و بخش وسیعی از ساحل خصوصی و حفاظت شده با ماسه های سفید و آب شفاف.

این یک مکان عالی برای دسترسی به همه چیزهایی است که مافوشی به مسافرانی که در پی سفر مقرون به صرفه به مالدیو هستند ارائه می دهد و در عین حال شیک و مجلل است.

مهمانسرای توندی (Thundi Guest House) -سفر مقرون به صرفه به مالدیو

مهمان خانه توندی در کنار ساحل، جواهری پنهان در مالدیو است؛ بنابراین بهتری است قبل از اینکه خبر آن به گوش همه گردشگران برسد، سفر خودتان را رزرو کنید. این مهمانسرا در نزدیکی مافوشی، در جزیره ای کوچک در فولیدو واقع شده است. اگر می خواهید از کوله پشتی نشینان در مافوشی فرار کنید و خلوت و آرامش بیشتری داشته باشید و در عین حال به یک بودجه پایین هم پایبند باشید، مهمانسرای توندی را به شما پیشنهاد می کنی.

رفتار کارکنان هتل فوق العاده محبت آمیز و مودبانه است و منظره اقیانوس از هر اتاق خیره کننده است و غذاها هم بسیار خوشمزه هستند.

پلومریا مالدیو (Plumeria Maldives) - سفر مقرون به صرفه به مالدیو

پلومریا مالدیو در Thinadhoo ، جزیره ا کوچک که به خاطر سواحل خیره کننده آن معروف است، هتلی عالی با تمام امکاناتی که در پی آن هستید، اما با قیمت های پایین است که امکان سفر مقرون به صرفه به مالدیو را فراهم می کند.

درواقع پلومریا مالدیو هتلی مجلل و چهار ستاره است که بهترین استفاده را از ساحل باورنکردنی می برد، با استخر خصوصی دوست داشتنی، مرکز تناسب اندام، و اسپای فوق العاده، در میان دیگر امکانات عالی برای مهمانان. این جزیره با کشتی، قایق تندرو هتل یا هواپیمای دریایی قابل دسترسی است، بنابراین گزینه های حمل و نقل زیادی خواهید داشت.

بلیس دیگورا (Bliss Dhigurah)

اگر در پی یک جزیره مجلل و خصوصی با بودجه پایین هستید، Bliss Dhigurah یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در مالدیو است. بلیس دیگورا یک هتل بوتیک کوچک است که در جزیره Dhigurahیکی از خیره کننده ترین جزایر پرجمعیت مالدیو، و به عنوان مقصدی برای شنا قرار گرفته است.

این هتل تنها چند قدم با سواحل خیره کننده فاصله دارد و بسته ها و قیمت های ویژه ای را در طول سال ارائه می دهد تا به مهمانان کمک کند حتی بیشتر در هزینه های شان صرفه جویی کنند.

کلام آخر درباره سفر مقرون به صرفه به مالدیو

وقتی سفر به مالدیو را تصور می کنید، ممکن است به این فکر کنید که بیرون یک خانه ییلاقی روی آب دراز کشیده اید، در حالی که به اقیانوس به رنگ یاقوت کبود نگاه می کنید و کارکنان هتل هم برای شما نوشیدنی های رنگارنگ می آورند. سفر به مالدیو در واقع مظهر تجمل رمانتیک است و البته هزینه زیادی هم دارد.

اقامتگاه ها صدها (و گاهی اوقات هزاران) دلار در هر شب هزینه دارند - و این حتی شامل غذا هم نمی شود! برای بسکمک از مردم، مالدیو رویایی دست نیافتنی است. در حالی که مالدیو به خاطر استراحتگاه های مجلل و سواحل بی نظیرش معروفیت دارد، راه های سفر ازران به مالدیو هم وجود دارند.

منابع : lonelyplanet / nomadicmatt / explorersaway

منبع: الی گشت

به "راه های سفر ارزان به مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های سفر ارزان به مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید