اخبار مجلس

گلایه ستاره تیم ملی از وارد کردن پورشه

یکی از بازیکنان تیم ملی از اینکه ماشینی که وارد کرده است به میزان کافی برایش سود نداشته دلخور شده است!

28 مرداد 1402

تکه ای جدامانده از تاریخ در جنوبی ترین نقطه تهران

کمی بعد از ورودی بزرگراه خلیج فارس در محدوده منطقه18 یک دوربرگردان هست که اولین تابلویش یک نام آشنا دارد: به طرف فیروز بهرام. داخل خیابان که شوید تازه می فهمید توی جنوب تهران خودمان هم می توانید نقاط سرسبز و تماشایی پیدا کنید.

3 خرداد 1402

تجهیزات چرخه صنعت چاپ باید به دست توانمند جوانان خلاق ایران تولید شود

به گزارش خبرنگاران، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ ظهر امروز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه همزمان با هفته کارگر و در آستانه برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران در حاشیه بازدید از چاپخانه کیمیای نقش الماس با اشاره به ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت...

14 اردیبهشت 1402

چمران: احداث تراموا احتیاج به مطالعه دارد ، اگر پیش پرداخت واگن مترو را بدهند، شیرینی می دهم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در امسال تنها مطالعات احداث تراموا انجام می گردد و عملیات اجرایی آن شروع نخواهد شد.

12 اردیبهشت 1402

در نخستین ماه از سال تازه انبوهی از گیاهان مزاحم در محوطه کاخ جهان نما رویید

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، در نخستین ماه از سال نو انبوهی از گیاهان مزاحم در محوطه کاخ جهان نما رویید.

27 فروردین 1402

امیرعبداللهیان به سوالات نمایندگان پاسخ داد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر امور خارجه در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس خبر داد.

21 آذر 1401

توضیحات معاون گردشگری درباره طرح ساماندهی تعطیلات در کشور

ایسنا/ براساس گزارش های منتشر گشته، توضیحات معاون گردشگری درباره طرح ساماندهی تعطیلات در کشور مطرح شد.

10 آذر 1401

اگر از خرید کالا های معاف مالیات بگیرند چه می گردد؟

اگر بابت خرید و دریافت کالا ها و خدماتی که از مالیات معاف هستند، مالیاتی دریافت گردد، صرفا برای خریدارانی که از مؤدیان عضو سامانه مؤدیان و به وسیله کارت های بانکی خرید می نمایند، مالیات و عوارض پرداختی بابت کالا ها و خدمات معاف به همان حسابی که از آن...

15 مرداد 1401

وزارت جهاد کشاورزی 300 هزار میلیارد ریال از اموال مازادش را می فروشد

وزارت جهاد کشاورزی موظف شد 300هزار میلیارد ریال از اموال خود برای تامین سهم مشارکت دولت در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به فروش برساند.

6 تیر 1401

تخفیف هتل های تبریز به مناسبت رویداد گردشگری تبریز 2018

هتل های تبریز به مناسبت رویداد گردشگری تبریز 2018، در اردیبهشت ماه سال جاری نیم بها می شوند.

27 فروردین 1401

احتمال حذف طرح شفافیت آرا برای همواره

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس آخرین شرایط طرح شفافیت آرای نمایندگان را در مجلس تشریح کرد. سمیه محمودی سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین شرایط طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس، گفت:این طرح یکی از اولین...

21 فروردین 1401

دولت برای کاهش فقر چه برنامه ای دارد؟

به گزارش خبرنگاران، دبیر ستاد بودجه سال 1401 گفت: دولت برنامه های متنوعی برای کاهش فقر مطلق و حمایت از محرومیت زدایی دارد؛ اما برنامه هایی که از آن صحبت می گردد چیست؟

8 اسفند 1400

پیش نویس لایحه اصلاح اصل 44 قانون اساسی به دولت رفت

تهران (پانا) - وزیر امور مالی و دارایی از تهیه پیش نویس لایحه اصلاح قانون اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی اطلاع داد و گفت: در این پیش نویس تمام فرایند واگذاری های 15 سال گذشته سازماندهی شده است.

1 اسفند 1400

دستور وزیر ارتباطات برای تسریع در توسعه زیرساخت های ارتباطی

تهران (پانا)- ارتقاء جایگاه سازمان در تنظیم گری، توسعه زیرساخت های ارتباطی ثابت پرسرعت و با کیفیت در اقصی نقاط کشور با تاکید بر توسعه فیبرنوری و ارتقاء کیفیت ارتباطات سیار با تاکید بر فناوری های نوین سه ماموریتی است که از سوی وزیر ارتباطات به به رئیس...

11 دی 1400

اولویت دو قوه برای قانونگذاری فضای مجازی

تهران (پانا) - نبود قوانین کافی در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی از جمله معضلاتی است که نه تنها بخش خصوصی بارها به آن اذعان کرده، بلکه مسئولان امر هم بارها به آن تأکید کرده اند.

6 دی 1400

بدهی 37 هزار میلیارد تومانی مترو به سیستم بانکی، راه اندازی اولین آزمایشگاه مرجع آلودگی هوا

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان این که برای اولین بار آزمایشگاه مرجع آلودگی هوا را در حد استانداردهای بین المللی ایجاد می کنیم، توضیح داد: تجهیزات ITS بسیار معیوب است و باید رسیدگی فوری گردد به گونه ای که 60 درصد دوربین های ثبت تخلف سرعت معیوب...

5 آذر 1400

تغییر راهبرد توسعه، احتیاج اساسی کشور است

تهران (پانا) - رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت اولین گام در برنامه توسعه هفتم و بودجه 1401، این است که راهبرد توسعه باید تغییر کند. اجازه ندهیم منابع درجایی قرار گیرد که منجر به افزایش رشد مالی نشود.

15 آبان 1400

نظارت بر بانک ها چه تغییراتی می نماید؟

تهران (پانا) - جمعی از صاحب نظران به نقد و آنالیز نظارت بانک مرکزی بر بانک ها در طرح مجلس پرداختند که طبق این طرح، یکی از معاونان بانک مرکزی مسئول نظارت بر بانک ها شده است که رئیس کل حق عزل این معاون را ندارد.

7 تیر 1400

دو سناریوی افزایش پرداختی های دولت ، آیا یارانه ها زیاد می شود؟

به گزارش خبرنگاران، براساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران نرخ تورم نقطه به نقطه به 50 درصد رسیده که طی دهه های اخیر بی سابقه بوده، این در حالی است که بسیاری از خانوارها به خاطر فشارهای اقتصادی چشم به راه یارانه هستند و برخی از مشمولان نیز از دولت درخواست...

1 خرداد 1400

انتشار 5 اثر پژوهشی جدید با موضوع کرونا توسط پژوهشگاه قوه قضاییه

پژوهشگاه قوه قضاییه 5 اثر علمی - پژوهشی جدید با موضوع چالش های حقوقی داخلی و بین المللی ناشی از شیوع ویروس کرونا منتشر کرد.

19 اردیبهشت 1400
تعداد: (41)