6 ایده سریع و خوشمزه برای آشپزی در سفر

به گزارش وبلاگ همصحبت، آشپزی در سفر

وقتی که به جایی سفر می کنید، یکی از برترین راه های شناخت آن شهر و دیار، خوردن غذاهای آن منطقه است. البته بستگی دارد که چه جاهایی را برای صرف غذا انتخاب کنید اما اگر بخواهید همه وعده های غذاییتان را به رستوران بروید، هزنیه بسیار زیادی را باید برای آن کنار بگذارید. از طرف دیگر مطمئنا دوست ندارید وقتی را که می توانید برای گشت و گذار در مقصد بگذارید، فدای آشپزی در سفر کنید اما همواره یک راه گریز وجود دارد. می خواهیم به شما چند دستور غذای سریع و بسیار خوشمزه دهیم که استفاده از آنها از هر نظر به نفع شما خواهد بود. با خبرنگاران باشید:

6 ایده سریع و خوشمزه برای آشپزی در سفر

باریکه های مخلوط شدنی

غذاهایی که بتوانید مثل باریکه های سیب زمینی آنها را در آورید و با هم مخلوط کنید را می توان آسان ترین و مغذی ترین راه آشپزی در سفر دانست. فقط کافیست تعدادی از سبزیجاتی که از همه بیشتر دوست دارید را انتخاب کنید و با یکی از انواع پروتئین (گوشت مرغ، گوشت قرمز) مخلوط و میل کنید. اگر سبزیجات خام دوست ندارید، آنها را چند دقیقه ای روی حرارت بجوشانید.

بشقاب های پاستا

اگر ذهنیتتان از پاستا، یک بشقاب پر از رشته های زرد رنگ است، ضروری است افق فکریتان را کمی بازتر کنید! کافیست به سوپرمارکت بروید و یک بسته پاستا و یا پنه بخرید، با کمی شیر و ادویه و گوجه یا سبزیجات بجوشانید و بعد نوش جان کنید. باور کنید کمتر از نیم ساعت زمانبر است. در صورتی که خواستید می توانید پنیر و روغن زیتون هم به آن اضافه کنید.

غذاهای گوشت چرخ شده دار/ سبزیجات دار

تعداد غذاهایی که می توانید با گوشت چرخ شده و یا سبزیجات درست کنید، بی نهایت زیاد است. پیشنهاد ما درست کردن یک اسپاگتی ساده و خوشمزه است. اما می توانید کمی ماجراجویانه تر هم عمل کنید! برای مثال خوراک گوشت با قارچ، یک گزینه سریع و خوشمزه دیگر آشپزی در سفر است البته مطمئنا نه آنقدر سریع به میزان اسپاگتی!

سوپ در انواع و اقسام

می دانید چند نوع مختلف سوپ داریم؟ زیاد! اگر قصد سفر به یک کشور گرم را دارید ممکن است فکر کنید که سوپ ایده افتضاحی است اما سوپ سرد هم وجود دارد مثلا سوپ گازپاچو که مربوط به جنوب کشور اسپانیاست، یک نوع سوپ کاملا سرد است. برای درست کردن آن، مخلوط کن تنها چیزی است که احتیاج دارید.

سیب زمینی پخته

سیب زمین پخته، انتخاب خیلی خوبی برای آشپزهای تنبل است! فقط کافی است تعداد دلخواه را انتخاب کنید و در فر به مدت 90 دقیقه قرار بدهید تا کاملا مغزپخت گردد. اگر ماکروفر داشته باشد، این کار فقط 5 دقیقه زمان می برد! بعد که کاملا پخته شد، می توانید میل کنید و یا از وسط برش دهید و با موادی که دوست دارید روی آن را تزیین کنید و یا مواد را داخل آن بگذارید (سیب زمینی شکم پر).

سالاد

بسیاری از افراد، سالاد را یک غذای کامل نمی دانند اما سالادهایی که امروزه می توانید میل کنید، با سالادهایی که از ترکیب چند سبزی ساده و گوجه درست می گردد، کاملا فرق دارد. به چه چیز دیگری احتیاج دارید؟ کمی قدرت تخیل! در واقع باید دیدتان را گسترده تر کنید و علاوه بر کاهو، گوجه و زیتون، به مواد دیگری مثل سبزیجات پخته، پنیر، تخم مرغ و گوشت مرغ هم فکر کنید.

منبع: الی گشت

به "6 ایده سریع و خوشمزه برای آشپزی در سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 ایده سریع و خوشمزه برای آشپزی در سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید