شخصیت شناسی جالب از مدل داخل هم بردن انگشتان دست

به گزارش وبلاگ همصحبت، متخصصان زبان بدن بر این باورند که نحوه قفل کردن انگشتان دست ها در هم، نکات فراوانی را در خصوص شخصیت شما بیان می نماید.

شخصیت شناسی جالب از مدل داخل هم بردن انگشتان دست

یه گزارش باشگاه وبلاگ همصحبت، این نتیجه گیری براساس تحقیقات صورت گرفته به وسیله راجر ولکات اسپری (Roger Wolcott Sperry) برنده جایزه نوبل است. تحقیقات وی ثابت کرد که مغز به دو بخش چپ و راست تقسیم می گردد و رفتار یک فرد می تواند بستگی به فعال بودن بیشتر یکی از این قسمت ها داشته باشد. امروز با ما در بهترین ها همراه باشید تا به این ارتباط مرموز بپردازیم و شما را در درک بهتر خودتان یاری کنیم.

1. انگشت شست چپ در بالا

اگر به این شکل دستان خود را در هم قفل می کنید، احتمالاً فردی اهل عمل و عملگرا خواهید بود. شما کسی هستید که هیچ وقت به طور لحظه ای و بدون فکر تصمیم گیری نمی کنید. قبل از نتیجه گیری، جوانب مثبت و منفی قضیه را می سنجید. فریب دادن شما نیز بسیار سخت است. شما یک خصوصیت ذاتی دارید که می توانید دروغ دیگران را تشخیص دهید.

به همین دلایل، دوستان و اعضای خانواده تان شما را فردی ارزشمند می دانند و اغلب برای مشورت پیش شما می آیند و شما هم اغلب اوقات توصیه هایی عاقلانه به آن ها می کنید. اما همه این ها به معنای این نیست که شما یک فرد جدی هستید. برعکس، شوخ طبعی شما حتی می تواند تاریک ترین مکان ها را روشن کند. حس شوخ طبعی شما باعث می گردد که در جمع ها، مثل آهنربا دیگران را جذب کنید.

2. هر دو شست در کنار هم

شما کسی هستید که اعتقاد دارید جزئیات کوچک بسیار مهم هستند. شما یک فرد کمال گرا هستید و از دیگران انتظار فداکاری و تمرکز دو طرفه دارید. شما یک رهبر ذاتی هستید و دیگران همواره شما را سرمشق خود قرار می دهند. اما این بدان معنی نیست که شما به احتیاج ها و شرایط دیگران توجهی نمی کنید.

شما همواره نظرات دیگران را می شنوید و سعی می کنید قبل از تصمیم گیری، دیدگاه آن ها را درک کنید. صراحت، صداقت و صمیمیت شما بعضی اوقات می تواند به مذاق بعضی از افراد خوش نیاید، اما این ها همان خصوصیاتی است که باعث محبوبیت شما نزد بسیاری از افراد می گردد.

در روابط نیز، شما به صراحت و صداقت اهمیت می دهید و هرگز از بیان بی پرده افکار خود خجالت نمی کشید و بعلاوه محبوب خود را از این کار باز نمی دارید.

3. انگشت شست راست در بالا

اگر شما کسی هستید که هنگام قفل کردن انگشتان دست خود در هم، ترجیح می دهید انگشت شست راست خود را در بالای انگشت شست چپ خود قرار دهید، پس در این صورت شما فردی با هوش هیجانی بالا هستید. شما می توانید احساسات دیگران را درک کنید، حتی وقتی سعی می نمایند احساسات واقعی خود را پنهان نمایند. این توانایی منحصر به فرد باعث می گردد دیگران با شما احساس راحتی نمایند.

این توانایی ویژگی دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد که به شما یاری می نماید متفاوت فکر کنید و خلاقیت داشته باشید و به شما امکان می دهد تصمیم های صحیح بگیرید. اگرچه تصمیم گیری با آنالیز همه ابعاد یک مسأله از نظر عاطفی، گاهی زمانبر خواهد بود. توانایی شما در درک احساسات عمیق و ایجاد صمیمیت، دیگران را به سمت شما سوق می دهد.

در روابط، احساسات ناگفته همسرتان را درک می کنید. شما هرگز برای تامین تمام احتیاج های عاطفی آن ها مشکل نخواهید داشت.

منبع: فرارو

به "شخصیت شناسی جالب از مدل داخل هم بردن انگشتان دست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت شناسی جالب از مدل داخل هم بردن انگشتان دست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید