تبلیغ دراماتیک اپل صداهایی واقعی از نجات جان 3 نفر به وسیله اپل واچ ارائه می دهد

به گزارش وبلاگ همصحبت، شنیدن این موضوع که اپل واچ سری 7 توانسته به سه نفر یاری کند تا از موقعیت های مرگ آفرین به راحتی فرار نمایند یک چیز است، اما شنیدن تماس های واقعی بین آن ها و اپراتورهای 911 که یاری های پزشکی برای نجات جان آن ها ارسال کردند بسیار ترس آور است. این داستان ها واقعی هستند و جان سه نفر واقعا در خطر جدی مرگ بوده است. اپل یک تبلیغ تلویزیونی 60 ثانیه ای ایجاد نموده است که با تماشا آن موهای بدنتان سیخ می گردد.

تبلیغ دراماتیک اپل صداهایی واقعی از نجات جان 3 نفر به وسیله اپل واچ ارائه می دهد

در این تبلیغ تلویزیونی سه کاربر اپل واچ سری 7 در خطر مرگ هستند و برای یاری به اپل واچ خود مراجعه می نمایند. ویدیو با صدای اپراتور 911 آغاز می گردد که می پرسد: در چه شرایط اضطراری هستید؟ آماندا پاسخ می دهد که او در یک حادثه رانندگی تصادف نموده و ماشینش واژگون شده است. بدتر از آن، آب وارد خودرو می گردد و او نمی تواند از آن خارج گردد. سپس به حادثه دوم می پردازیم که در آن یک موج سوار به علت باد شدید به سمت دریا رانده می گردد. سومین و آخرین شرایط مرگبار درباره یک کشاورز به نام جیم است که در یک چاله 21 فوتی افتاد، پایش شکست و نمی توانست از آنجا بیرون بیاید (یا حتی کسی را برای یاری به خود بیاورد). وجه مشترک هر سه نفر اپل واچ سری 7 روی مچ دستشان بود.

آماندا که در ماشین واژگون شده او آب در حال پر شدن بود، از او پرسیده شد که آیا می تواند برای فرار از غرق شدن در اثر بالا آمدن آب، شیشه را بشکند یا نه. اپراتور به او می گوید که سعی کند با او صحبت کند. او می گوید که آب بالا آمده و به گردنش رسیده است. جیسون، موج سواری که باد او را به سمت دریا راهنمایی نموده بود، می گوید که بسیار از ساحل دور شده و دیگر نمی تواند با باد بجنگد. جیم کشاورز، به اپراتور 911 می گوید که نمی تواند به گوشی خود دسترسی پیدا کند و با اپل واچ خود صحبت می نماید. او از اعزام نماینده ها می خواهد که برای نجات او عجله کند زیرا او واقعا صدمه جدی دیده است.

مدتی بعد جیسون که به دریا رانده می گردد، نیرو های امدادی که به وسیله 911 فرستاده شدند را می بیند. آماندا که در ماشینی پر از آب گیر افتاده، گزارش می دهد که نیرو های امدادی در ماشین او را باز می نمایند و او را نجات می دهند. در این تبلیغ، اپل می نویسد: با یاری ساعت هوشمند خود، جیسون، جیم و آماندا در عرض چند دقیقه نجات یافتند. غول فناوری آمریکایی در ادامه در یوتیوب می گوید: این ها فقط سه داستان از بسیاری از داستان های باورنکردنی هستند که در آن افراد توانستند با استفاده از اپل واچ یاری بگیرند و از مرگ حتمی نجات یابند.

اپل واچ به محبوب ترین ساعت در دنیا تبدیل شده است و از تولیدنمایندگانی مانند رولکس، تایمکس، کاسیو، سیکو و سایرین فروش بیشتری دارد. در ماه نوامبر، ما رندرهای سری 8 را که در گزارش های مختلفی منتشر شده بود را به شما ارائه کردیم. راس یانگ، رهبر صنعت نمایشگر می گوید که اپل ممکن است مقدار نمایشگر را برای مدل سری 8 افزایش دهد. بعلاوه وی در ادامه توضیحات خود اظهار داشت اپل واچ سری 8 در سال آینده می تواند در 3 سایز عرضه گردد. او با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نوشت که اگر اپل ساعت های هوشمند سال آینده خود را در 3 سایز وارد بازار کند، جای تعجبی وجود ندارد.

اگر یادتان باشد، قبل از رونمایی از اپل واچ سری 7 شایعه هایی منتشر شد که این ساعت های هوشمند اپل با لبه های گرد به دست کاربران می رسد که شایعه ای بیش نبود و اپل واچ سری 7 با نمایشگر صاف و تخت رونمایی شد. این شایعه ها برای سری 8 هم به گوش می رسد و محتمل است که کناره های گرد با سری 8 بازگردند. اپل واچ به علت ویژگی های مربوط به سلامتی خود شناخته شده و انتظار می رود که سری 8 دارای اسکنر دمای بدن، سنسور باروری، بهبود ECG و حسگرهای ردیابی خواب باشد.

علاوه بر این ها، سال جاری می تواند سالی باشد که اپل کاربران اپل واچ را بیش از پیش شگفت زده کند و آن هم با سنسور مقدار گیری قند خون چنین اتفاقی می افتد. گزارش های متعدی ادعا می نمایند که این شرکت آمریکایی روی سنسورهایی کار می نماید تا با استفاده از حسگرهای مادون قرمز با طول موج کوتاه، سطح قند خون کاربر را بدون احتیاج به خون گیری مقدار گیری نمایند. این قطعات، نوعی حسگر بوده که معمولا در دستگاه های بهداشتی استفاده می شوند. در حال حاضر، بیماران دیابتی باید با کشیدن خون خود و آزمایش آن با فرآیندی دردناک و پرهزینه، سطح قند خون خود را آزمایش نمایند. بنابراین اگر اپل بتواند چنین حسگری را در اپل واچ سری 8 قرار دهد می تواند یاری بزرگی به جامعه بیماران دیابتی بکند.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ

به "تبلیغ دراماتیک اپل صداهایی واقعی از نجات جان 3 نفر به وسیله اپل واچ ارائه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغ دراماتیک اپل صداهایی واقعی از نجات جان 3 نفر به وسیله اپل واچ ارائه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید