یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از صنعت تا طبیعت

به گزارش وبلاگ همصحبت، تماشای عکس های دیدنی و تأمل برانگیز نشنال جئوگرافی از شنبه تا آدینه، خالی از لطف نیست.

یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از صنعت تا طبیعت

نشنال جئوگرافی، یا انجمن جغرافیای ملی هر روز عکس های زیبا و تماشای را از فرهنگ و آداب و رسوم مردم مختلف دنیا و آثار باستانی منتشر می نماید که برای علاقه مندان تماشا این عکس ها بسیار لذت بخش و خوشایند است. در هفته گذشته نشنال جئوگرافی عکس هایی از برج ذخیره سازی ماشین ها گرفته تا کارگری که در حال شستن یک ماشین قدیمی است، منتشر نموده است. در ادامه به مرور عکس های هفته گذشته می پردازیم.

برج ذخیره سازی ماشین ها

ماشین بیرون آمده از برج ذخیره سازی در کارخانه فولکس واگن در ولفسبورگ آلمان است. این کارخانه هر ساله 800 هزار خودرو را به فروش می رساند.

آواز سنتی و پایکوبی درام

دو نفر از مردم اینویت که در آواز سنتی و پایکوبی درام در جزیره دون، در شمال غربی کانادا شرکت نموده اند.

آتش فشان روسیه

این آتش فشان در روسیه است که ارتفاع آن بیش از 15000 فوت است. آتش فشان از زمان 1967، هنگامی که اولین بار فوران کرد، همچنان فعال است.

لودرهای بسیار بزرگ زغال سنگ

لودرهای بسیار بزرگ که حدود 300 فوت طول دارند و وظیفه حمل زغال سنگ را در نیروگاه هوکایود ژاپن بر عهده دارند. عکاس می گوید برای پی بردن به مقیاس بزرگی عکس نقطه های زردرنگ کنار لودرها ماشین هستند. او می گوید:

این نیروگاه توان فراوری انرژی کافی برای میانه 800٬000 خانه آمریکایی و بعلاوه فراوری 10٬000٬000 تن دی اکسید کربن در سال را دارد.

خرس قطبی بر روی تکه های یخ

خرس قطبی بر روی یخ پوشیده شده در اقیانوس اطلس است. هر ساله یخ قطبی در حال ذوب شدن هستند و زیستگاه خرس های قطبی کوچک و کوچک تر می گردد. دانشمندان بر این باور هستند که جمعیت آن ها تا سال 2050 به مقدار 30 درصد کاهش خواهد یافت.

منطقه ای برای موج سواری

یک غواص در زیر موج در جزایر مناتوی ساحل اندونزی غواصی می نماید. دورافتاده بودن منطقه و امواج سازگار آن این محل را به یک مقصد بکر برای گردشگران تبدیل می نماید.

کار در کارواش

یک کارگر ماشین کلاسیکی را در هاوانا در کشور کوبا شستشو می دهد. کوبا واردات ماشین های خارجی را در سال 1959 ممنوع نمود و اتومبیل های کلاسیک که در جزیره باقی می ماند، عکس هایی را به نمایش می گذارند که احساس می کنید در زمان های قدیم زندگی می کنید.

منبع: کجارو / nationalgeographic.com

به "یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از صنعت تا طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از صنعت تا طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید