تا خیابان خوشبخت در بازار کتاب

به گزارش وبلاگ همصحبت، کتاب تا خیابان خوشبخت سروده بابک نیک طلب از مجموعه شعر نوجوان بار دیگر منتشر شد.

تا خیابان خوشبخت در بازار کتاب

به گزارش وبلاگ همصحبت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این کتاب در 32 صفحه و با قیمت 12هزار تومان توسط انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منتشر شده و شمارگان آن در سومین مرحله چاپ به 13هزار و 500 نسخه رسیده است.

در معرفی مجموعه تا خیابان خوشبخت آمده است: این کتاب 13 قطعه شعر با عنوان های آغاز، از این سفر، یادگار مهربانی ها، در کوچه خاطرات، تا بروید امید، بهار فردا، فرصت پرگگرددن، سرو کهن سال، پیام گل، به رنگ آبی دریا، هوای تماشا، سوار تازه رسیده و نشانی تو را شامل می گردد و با تصویرگری بهراد امین سلماسی شایسته تقدیر سیزدهمین دوره جایزه کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران نیز شناخته شده است.

کمی هوای کوه/ کمی سکوت دشت/ کمی صدای آبشار/ و آسمان بی غبار/ یکی دو شیشه عطر خاطره/ و هر چه یادگار داشتم از این سفر/ درون جعبه ای گذاشتم/ جعبه را درون جیب کوچک جلیقه ام/ برای تو/ خوشت می آید از سلیقه ام؟ این قطعه ای با عنوان از این سفر است که در این مجموعه به چشم می خورد.

علاقه مندان می توانند این کتاب را از فروشگاه های محصولات فرهنگی و فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سراسر کشور خریداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تا خیابان خوشبخت در بازار کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا خیابان خوشبخت در بازار کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید