بازی رایانه ای و کنسول بازی

صدرنشینی مورتال کامبت 1 در هفته اول عرضه؛ جدول فروش هفتگی بازی بریتانیا

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که بازی مورتال کامبت 1 (Mortal Kombat 1) در اولین هفته انتشار خود در صدر جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا قرار گرفته است.

5 مهر 1402

تایتان کوئست 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

کمپانی THQ Nordic به تازگی با انتشار تریلری از دنباله بازی اکشن و نقش آفرینی تایتان کوئست Titan Quest پس از 17 سال رونمایی نموده است.

23 مرداد 1402

راهنمای خرید بهترین اکشن فیگورها؛ بازی، انیمه و کمیک

خرید اکشن فیگور زمانی شدنی و ممکن بود؛ از دهه ها پیش هم صحبت نمی کنیم و و منظورمان همین چند سال پیش است. با این حال، در اقتصاد فعلی خریدن مجسمه یا فیگوری حتی بسیار ساده و بی کیفیت هم رقم بالایی پیاده تان خواهد کرد. به همین دلیل هم اگر سراغ خرید اکشن فیگور...

2 مرداد 1402

این هدست اپل 40هزار دلار قیمت دارد!، عکس

زومیت نوشت: نسخه سفارشی کاویار از هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو، بدنه ای از جنس طلای 18 عیار دارد و حتی محافظی از جنس طلا برای بخش EyeSight در نظر گرفته است.

12 تیر 1402

آیا لست آو آس 3 ساخته می گردد؟ نگاهی به خطوط داستانی احتمالی (ده سال با لست آو آس)

10 سال پیش، در روز 14 ژوئن 2013 (24 خرداد 1392) بازی لست آو آس یا آخرین بازمانده از ما برای کنسول پلی استیشن 3 عرضه شد. اثری که در طول این سال ها به یکی از بازی های نمادین پلی استیشن تبدیل شده و روایت داستانی تحسین برانگیز و الهام بخشش چه بسا آن را به یکی از برترین...

29 خرداد 1402

لپ تاپ های تازه MSI وارد میدان شدند، عکس

گجت نیوز نوشت: کمپانی MSI در رویداد Computex 2023، مدل های نو از لپ تاپ های Prestige و Commercial خود را با مشخصات بروزرسانی شده رونمایی کرد.

12 خرداد 1402

مایکروسافت اعتراف کرد: گیم پس فروش بازی ها را کاهش می دهد

کمپانی مایکروسافت اخیرا به نوعی اعلام نموده که از تاثیر منفی سرویس اشتراکی گیم پس (Game Pass) بر فروش بازی ها مطلع است.

2 اسفند 1401

بازی ترسناک Man of Medan بعد از سه سال یک فصل نو رایگان دریافت می نماید

بازی مرد میدان (Man of Medan) یکی از عناوین مجموعه تصاویر تاریک (Dark Pictures) است. این مجموعه در سبک آنتولوژی (Anthology) بوده که یعنی هر قسمت آن با هم ارتباط چندانی ندارد. هر کدام نیز به یک موضوع ترسناک جداگانه اشاره می نماید. مرد میدان یکی از عناوین خوب در سبک ترسناک...

14 مهر 1401

مرد عنکبوتی دومین بازی بزرگ پلی استیشن روی کامپیوتر است

همان طور که می دانید، چند روزی است که بازی مرد عنکبوتیِ مارول (Marvels Spider-Man) برای کامپیوترهای شخصی عرضه شده است. اکنون طبق اخبار و آماری که به دست آمده است، این بازی دومین عرضه بزرگ پلی استیشن در کامپیوتر بوده است.

31 مرداد 1401

آموزش اتصال فلش و هارددیسک اکسترنال به روتر و اشتراک گذاری در شبکه وای فای

در این مقاله می خواهیم نحوه اتصال یک درایو حافظه فلش یا هارددیسک اکسترنال به روتر و مودم و اشتراک گذاری آن در شبکه وای فای برای دسترسی همه دستگاه ها را آموزش دهیم.

12 مرداد 1401

فیفا 22 رایگان می گردد؛ بازی های ماه آینده پلی استیشن پلاس معین شدند

در پی فهرستی که همواره چند روز زودتر از بازی های رایگان ماهیانه پلی استیشن پلاس لو می رود، پلی استیشن به صورت رسمی از 3 بازی رایگان این ماه نام برد که نام اثر پرطرفداری همانند فیفا 22 در آن دیده می گردد.

6 تیر 1401

10 لپ تاپ محبوب در خبرنگاران (8 اسفند 1400)

برای خرید لپ تاپ، کاربران با برند ها و گزینه های مختلفی روبه رو هستند که طبیعتا باید بر اساس احتیاج و بودجه قیمتی مد نظرشان برای خرید اقدام نمایند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم تا نگاهی کوتاه به محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ های کاربران فروشگاه...

22 اردیبهشت 1401

تبلیغات فضای مجازی و مدارس می توانند به کتابخوانی یاری نمایند، قطاری به ناممکن آباد سرچشمه خیال و جادو است

به گزارش خبرنگاران ، کتاب قطاری به ناممکن آباد، اثر پی. جی. بل با ترجمه لیلا حسین رشیدی است که در نشر کتاب چ (زیر مجموعه نشر چشمه) به چاپ رسیده است؛ از این رو گفت وگویی را با مترجم این اثر انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

20 دی 1400

هیتمن 3 از بازی جیمز باند برایمان می گوید

چندی پیش بازی ویدیویی هیتمن 3 به صورت رسمی عرضه شد و نه تنها با استقبال بسیاری از منتقدان و طرفداران روبرو شد و توانست موفقیت قسمت های قبلی را تکرار کند، بلکه آن موفقیت ها را به سطح بالاتری هم برد و توانست در جایگاه اوج سه گانه جدید هیتمن قرار گیرد. علاوه...

19 فروردین 1400

آخرین قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن در بازار (تاریخ 14 اسفند)

در این گزارش به بررسی قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن به تاریخ 14 اسفند خواهیم پرداخت.

2 اردیبهشت 1399