بازی ترسناک Man of Medan بعد از سه سال یک فصل نو رایگان دریافت می نماید

به گزارش وبلاگ همصحبت، بازی مرد میدان (Man of Medan) یکی از عناوین مجموعه تصاویر تاریک (Dark Pictures) است. این مجموعه در سبک آنتولوژی (Anthology) بوده که یعنی هر قسمت آن با هم ارتباط چندانی ندارد. هر کدام نیز به یک موضوع ترسناک جداگانه اشاره می نماید. مرد میدان یکی از عناوین خوب در سبک ترسناک بوده که تجربه جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این بازی در سال 2019 عرضه شده و حال شرکت سازنده گفته که یک به روزرسانی تازه برای آن منتشر خواهد نمود.

بازی ترسناک Man of Medan بعد از سه سال یک فصل نو رایگان دریافت می نماید

شرکت سازنده بازی مرد میدان به نام Supermassive Games اعلام نموده که این قسمت در ابتدا هم وجود داشته ولی در بازی اصلی حضور نداشته است. حال تیم سازنده تصمیم گرفته تا این قسمت را به بازی اصلی اضافه کند. این قسمت ارتباط بیشتری میان دو عنوان اول مجموعه تصاویر تاریک یعنی مرد میدان و امید کوچک (Little Hope) ایجاد خواهد نمود.

در این به روزرسانی تنها این قسمت نو اضافه نشده است. بلکه ما شاهد بهبود هایی در زمینه رابط کاربری، سرعت بیشتر کرکترها و یک سطح نوی از دشواری خواهیم بود. همینطور اینکه یک حالت نو به نام سیل زده (Flooded) هم در بازی وجود دارد. در این حالت یک تجربه گیم پلی نو و تعدادی مرگ نو هم به بازی اضافه شده است.

افزودن این محتوای نو زمانبندی بسیار خوبی دارد. به علت اینکه چیزی تا عرضه عنوان بعدی مجموعه تصاویر تاریک به نام شیطان درون من (The Devil in Me) نمانده است. این عنوان نو در اصل آخرین قسمت فصل اول مجموعه تصاویر تاریک است. به نوعی می توان گفت که داستان این فصل از بازی را خاتمه می دهد.

مجموعه تصاویر تاریک به وسیله شرکت Supermassive ساخته شده است. این شرکت تجربه خوبی در زمینه طراحی عناوین داستانی و ترسناک دارد. از سابقه آن می توان به عنوان تا طلوع (Until Dawn) اشاره نمود. به طور کلی تجربه ترسناکی که این عناوین در اختیار شما قرار می دهتد بسیار خاص است. به علت اینکه شما مسئول مرگ و زندگی هر کرکتر بوده و به همین علت پس از مرگ آن ها یک حس گناه خاصی خواهید داشت.

از لحاظ داستانی شرکت سازنده توانسته بسیار خوب عمل کند. همین باعث شده تا استقبال از عناوین تصاویر تاریک به حدی خوب باشد که تا الان سه بازی از این مجموعه ساخته گردد. از لحاظ ارتباطی نیز با وجود اینکه این عناوین در سبک آنتولوژی هستند، با یکدیگر همچنان ارتباط کمی دارند. همین باعث می گردد تا حالت سریالی پیدا نمایند. عرضه این قسمت نو نیز باعث خواهد شد تا هواداران بیشتر برای عنوان بعدی شوق داشته باشند.

منبع: Eurogamer.net

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی ترسناک Man of Medan بعد از سه سال یک فصل نو رایگان دریافت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ترسناک Man of Medan بعد از سه سال یک فصل نو رایگان دریافت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید