تایتان کوئست 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ همصحبت، کمپانی THQ Nordic به تازگی با انتشار تریلری از دنباله بازی اکشن و نقش آفرینی تایتان کوئست Titan Quest پس از 17 سال رونمایی نموده است.

تایتان کوئست 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

بازی تایتان کوئست 2 به وسیله استودیوی Grimlore Games ساخته می گردد که روی SpellForce 3 و نسخه های مختلف آن از جمله SpellForce 3: Fallen God کار نموده است. این بازی در استودیوی ذکر شده با نام رمز Project Minerva در حال توسعه است که در وب سایت رسمی آن نیز به عنوان یک اثر نقش آفرینی با نمای از بالا به پایین در یک دنیا باز زیبا و دست ساز توصیف شده است. در توضیحات این بازی آمده است:

تایتان کوئست 2 یک سیستم ساخت شخصیت منعطف را ارائه می دهد و در آن لوت کردن بسیار مهم است به طوری که حتی معمولی ترین نیزه را می توان به یک سلاح منحصربه فرد که شایسته داستان های افسانه ای است، ارتقا داد. دشمنان می توانند گروه هایی تشکیل دهند و با یکدیگر همکاری نموده تا توانایی ها و مهارت های خود را ترکیب نمایند.

از طرفی به نظر می رسد که محیط هایی پر از جزئیات و اسرار مختلف برای کاوش در دسترس خواهد بود. بازی دارای حالت های تک نفره، چند نفره کوآپ و چند نفره آنلاین بازیکن در مقابل بازیکن است. در این میان لازم به ذکر است که ظاهرا کمپانی THQ Nordic در حال کار روی آوردن سری تایتان کوئست به دوران مدرن به وسیله انتشار بسته هایی الحاقی برای نسخه اول مانند آتلانتیس و رگناروک بوده است.

بازی تایتان کوئست 2 در تاریخی نامشخص برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تایتان کوئست 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایتان کوئست 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید