دوچرخه سواری

با تعدادی از دیدنی ترین شهرهای کره جنوبی آشنا شوید

کمتر کسی را میتوان در جهان یافت که با شنیدن نام کره جنوبی از صفات باهوش و پر کوشش برای مردم این کشور استفاده نکند. کره جنوبی در قسمت جنوبی شبه جزیره کره قرار داشته و مرکز آن نیز شهر سئول است و بی تعارف، یکی از مدرن ترین کشورهای آسیای شرقی به شمار می رود....

20 بهمن 1401

خانه تاریخی احسان کاشان

خانه احسان، نخستین خانه­ تاریخی کاشان است که با تغییر کاربری، به مجموعه فرهنگی اقامتی (اقامتگاه بومی) تبدیل شده و در لیست آثار ملی ایران به شماره 12325 به ثبت رسیده است.

3 دی 1401

شهرهای کوچک هم به ترافیک دچار شدند؛ این بار تربت حیدریه

شهردار تربت حیدریه با بیان اینکه هم اکنون شمار خودروهای پلاک تربت حیدریه با استناد آمار پلیس راهور نزدیک به 50 هزار دستگاه است، گفت: به همین علت شاهد تردد بالای خودروهای شخصی و ترافیک سنگین در این منطقه بیشتر از سایر شهرستانهای دیگر خراسان رضوی هستیم.

19 آذر 1401

14 حیطه اصلی هدف گذاری در زندگی و روش دستیابی به آن ها

چه نوع اهدافی را باید مشخص کنید تا زندگی خود را در مسیر درست نگه دارید؟ ما در خصوص تکنیک (S.M.A.R.T) صحبت نمی کنیم، زیرا این بیشتر یک رویکرد به هدف گذاری است تا یک نوع هدف خاص. اهداف ذکر شده در این مقاله حوزه های مختلفی از زندگی شما را شامل می شوند یا با بازه...

18 آبان 1401

تصاویر ، شیوه کاهش مرگ بچه ها با طراحی دوباره خیابان ها

ابتکار جهانی طراحی شهرها (GDCI) با تغییر خیابان ها برای بچه ها، سعی دارد دیدگاه های جهانی جدیدی را برای طراحی خیابان های شهری ایجاد کند.

29 مهر 1401

فرودگاه بین المللی لیسبون پورتلا

فرودگاه بین المللی لیسبون، مرکز پرتغال، که به نام لیسبون پورتلا نیز معروفیت دارد، یکی از بزرگتر ین فرودگاه های اروپای جنوبی بوده و شاهراه رفت و آمدهای بین المللی به پرتغال محسوب می شود. برای آشنایی بیشتر با این فرودگاه در ادامه همراه خبرنگاران باشید.

2 اردیبهشت 1401

بدهی 37 هزار میلیارد تومانی مترو به سیستم بانکی، راه اندازی اولین آزمایشگاه مرجع آلودگی هوا

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان این که برای اولین بار آزمایشگاه مرجع آلودگی هوا را در حد استانداردهای بین المللی ایجاد می کنیم، توضیح داد: تجهیزات ITS بسیار معیوب است و باید رسیدگی فوری گردد به گونه ای که 60 درصد دوربین های ثبت تخلف سرعت معیوب...

5 آذر 1400

بهترین مناطق شمال برای مسافرت و گردشگری کجاست؟، معرفی چند منطقه دیدنی در شمال

فصل بهار یکی از بهترین فصول سال برای مسافرت به شمال است، زیرا در این فصل زیبایی های این منطقه دوچندان می شود. حال در این مقاله به برخی از جاهای دیدنی و گردشگری این منطقه اشاره می کنیم.

20 شهریور 1399

هیئت سه گانه نیاز به هم افزایی رشته های دو ومیدانی، شنا و دوچرخه سواری دارد

خبرنگاران/اصفهان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هیئت سه گانه برای رشد و پیشرفت بهتر نیاز به هم افزایی رشته های دو ومیدانی، شنا و دوچرخه دارد.

8 شهریور 1399