وعده وزیر برای تحقیق درباره آمد و شد خودروها در درون جنگل ابر

به گزارش وبلاگ همصحبت، خبرنگاران/سمنان وعده مونسان برای تحقیق در مورد رفت و آمد خودروها در درون جنگل ابر باید تحقیق لازم انجام گردد

وعده وزیر برای تحقیق درباره آمد و شد خودروها در درون جنگل ابر

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ظرفیت های تاریخی و طبیعی شاهرود را ارزشمند توصیف کرد و ضمن دعوت از گردشگران داخلی و خارجی برای بازدید از این جاذبه ها گفت: از مردم دعوت می کنم حتما جاذبه های شاهرود را ببینند.

دکتر علی اصغر مونسان 28 مردادماه در حاشیه بازدید از جنگل ابر شاهرود، وعده داد: در خصوص رفت و آمد خودروها در درون جنگل ابر تحقیق لازم صورت گیرد.

این عضو کابیه دولت تدبیر و امید با اشاره به اینکه وجود آرامگاه بایزید و شیخ ابوالحسن خرقانی عارفان نامی دنیا در شاهرود از مزیت های بسیار مهم این منطقه است، اضافه نمود: در کنار آثار تاریخی، جنگل هیرکانی ابر که سال گذشته به ثبت دنیای رسید، مزیت بسیار عظیم دیگر این منطقه است.

وی تاکید نمود: گردشگران پس از ریشه کنی ویروس کرونا این منطقه را به عنوان مقصد سفر انتخاب نمایند.

دکتر مونسان با بیان این که اکنون هم گردشگران به ویژه افرادی که به طبیعت علاقمند هستند از این منطقه بازدید می نمایند، اضافه نمود: جنگل های هیرکانی ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری در بخش مرکزی کشور را دارند.

وی توضیح داد: در کنار جنگل زیبای ابر، کویر قابل توجهی در جنوب شاهرود وجود دارد و گردشگران می توانند در فرصت کوتاه و طی مسافت کم علاوه بر بازدید از آثار تاریخی از جنگل و کویر دیدن نمایند.

وزیر میراث فرهنگی با ابراز خرسندی از ظرفیت های بسیار بالای شاهرود در حوزه گردشگری ادامه داد: در بازگشت از سفر، برنامه ریزی برای رونق گردشگری این منطقه انجام خواهد شد.

دکتر مونسان گفت: از آنجا که جنگل های هیرکانی به ثبت دنیای رسیده، ضروری است برنامه ریزی ها برای جذب گردشگران خارجی براساس ضوابط دنیای باشد و در خصوص رفت و آمد خودروها درون جنگل ابر باید تحقیق لازم انجام گردد.

او توضیح داد: در بازگشت از سفر چند آژانس مسافرتی مشخص برای این منطقه مشخص خواهیم کرد تا بتوانند تورهای گردشگری مطابق با استانداردهای وزارتخانه ایجاد نموده و به این منطقه بفرستند.

جنگل های هیرکانی در گستره پنج استان کشور از شرق به غرب امتداد دارند، ابن جنگل ها که جنگل ابر نیز بخشی از آن را شامل می گردد، بعد از کویر لوت دومین اثر طبیعی ثبت شده در فهرست دنیای هستند.

وزیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری از روز گذشته در سفری 2 روزه به استان سمنان وارد شد تا از زیر ساخت های گردشگری و صنایع دستی استان بازدید کند. وی امروز با حضور در شرق استان سمنان از جنگل ابر دیدن کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وعده وزیر برای تحقیق درباره آمد و شد خودروها در درون جنگل ابر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده وزیر برای تحقیق درباره آمد و شد خودروها در درون جنگل ابر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید