نصیرزاده: لیگ کشتی را نهایتاً با 12 تیم برگزار می کنیم، بعید است سال جاری هم تماشاگر داشته باشیم

به گزارش وبلاگ همصحبت، رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد، مسابقات لیگ کشتی در فصل پیش رو با بیش از 12 تیم برگزار نخواهد شد.

نصیرزاده: لیگ کشتی را نهایتاً با 12 تیم برگزار می کنیم، بعید است سال جاری هم تماشاگر داشته باشیم

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ همصحبت، درباره اینکه در روزهای اخیر چند تیم نو حضورشان را در لیگ برتر کشتی قطعی نموده اند، گفت: ما لیگ را با بیشتر از 12 تیم برگزار نمی کنیم. سال جاری هم به خاطر کرونا نمی خواهیم تعداد تیم ها بیشتر از این گردد، چرا که در این شرایط اداره اش برای ما سخت خواهد شد.

با توجه به سرعت گیری واکسیناسیون در کشور آیا این احتمال وجود دارد که دیدنگران بتوانند لیگ سال جاری را از نزدیک دیدن نمایند؟، وی در پاسخ به این پرسش گفت: همه چیز به آینده و مسئله واکسیناسیون در کشور بستگی دارد. یک چیزهایی هم به ما گفته اند، اما با توجه به اینکه مسابقات کشتی در سالن برگزار می گردد، بعید می دانم سال جاری بتوانیم مسابقات را با دیدنگر برگزار کنیم. البته ما کوشش مان را خواهیم کرد تا اگر شرایط مهیا بود بتوانیم لیگ را با دیدنگر برگزار کنیم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی بعلاوه در خصوص اینکه آیا سال جاری هم مسابقات به صورت متمرکز برگزار خواهد شد یا رفت و برگشتی، تأکید کرد: این هم بستگی به شرایط واکسیناسیون دارد.

نصیرزاده در پاسخ به این سؤال که تا به امروز حضور چند تیم در مسابقات لیگ کشتی قطعی شده است، هم به وبلاگ همصحبت گفت: تعدادی از تیم ها فقط نامه زده اند که قصد شرکت در لیگ را دارند، اما این برای ما مبنا نیست، چرا که حضور در لیگ زمانی قطعی می گردد که 45 میلیون تومان ورودیه لیگ پرداخت شده، چک ضمانت 400 میلیونی صادر گردد و 10 کشتی گیر تیم، ثبت قرارداد نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نصیرزاده: لیگ کشتی را نهایتاً با 12 تیم برگزار می کنیم، بعید است سال جاری هم تماشاگر داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: لیگ کشتی را نهایتاً با 12 تیم برگزار می کنیم، بعید است سال جاری هم تماشاگر داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید