خبرنگاران راه یاب ملل کردستان شهرداری قزوین را شکست داد

به گزارش وبلاگ همصحبت، سنندج - خبرنگاران - تیم والیبال راه یاب ملل کردستان پیروز شد تیم شهرداری قزوین را شکست داده و سومین پیروزی خود در لیگ برتر را کسب کند.

خبرنگاران راه یاب ملل کردستان شهرداری قزوین را شکست داد

به گزارش وبلاگ همصحبت، هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با ملاقات تیم های راه یاب ملل کردستان و شهرداری قزوین در سالن خانه والیبال تهران پیگیری شد.

تیم راه یاب ملل کردستان که در بازی رفت نتیجه را به شهرداری قزوین واگذار نموده بود انتقام ملاقات رفت را گرفت و پیروز شد سه بر 2 حریف قدرتمند خود را شکست دهد.

ست اول و دوم این ملاقات با نتیجه 25 بر 23 و 25 بر 16 به نفع راه یاب ملل کردستان به سرانجام رسید اما تیم شهرداری قزوین در ست های سوم و چهارم با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 19 به پیروزی رسید و کار به ست پنجم کشید که نماینده والیبال کردستان پیروز شد 15 بر 13 حریف خود را شکست داده و سومین پیروزی خود در لیگ برتر را بدست آورد.

تیم والیبال راه یاب ملل کردستان اکنون با انگیزه بسیار بالا روز آدینه این هفته از ساعت 14 به مصاف تیم سایپای تهران می رود.

تیم والیبال راه یاب ملل کردستان با سه پیروزی و 24 باخت و کسب 11 امتیاز در صندلی سیزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور واقع شده است.

این تیم در فصل گذشته این مسابقات با نام راه یاب ملل مریوان حضور پیدا کرد اما پس از فراز و نشیب فراوان بر سر حضور و یا عدم حضور در لیگ برتر بدلیل نبود حامی اقتصادی در واپسین ایام و در فاصله کمتر از یک هفته به آغاز مسابقات با هدف حفظ سهمیه استان و روشن ماندن چراغ والیبال کردستان به عنوان تیم پانزدهم لیگ بسته شد.

دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور بعد از حدود یک ماه تعطیلی بدلیل شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان تیم های حاضر در لیگ به صورت متمرکز در تهرانبرگزار می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران راه یاب ملل کردستان شهرداری قزوین را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه یاب ملل کردستان شهرداری قزوین را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید