مربی لیورپول: من سیتی؟ به نتایج سایر تیم ها کاری نداریم، قهرمان در هفته آخر لیگ مشخص می شود

به گزارش وبلاگ همصحبت، مربی تیم فوتبال لیورپول باوجود افزایش فاصله این تیم با صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس حاضر نشد ناکامی قرمزپوشان مرسی ساید در فتح این رقابت ها را قطعی بداند.

مربی لیورپول: من سیتی؟ به نتایج سایر تیم ها کاری نداریم، قهرمان در هفته آخر لیگ مشخص می شود

به گزارش وبلاگ همصحبت، تیم فوتبال لیورپول در غیاب سرمربی اش یورگن کلوپ که به دلیل ابتلا به کرونا خانه نشین شده است، یکشنبه شب در ورزشگاه استمفوردبریج لندن، بیست و یکم بازی اش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس را با تساوی 2-2 مقابل چلسی پشت سر گذاشت. لیورپول که در این بازی برد 2 بر صفر را با تساوی عوض کرد، حالا با یک بازی کمتر نسبت به منچسترسیتی، 11 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. این در حالیست که چلسی نیز با یک بازی و یک امتیاز بیشتر، بالاتر از لیورپول در رده دوم قرار گرفته است.

با تمام این ها، پپ لیندرس دستیار کلوپ حاضر نشد تیمش را بازنده کورس قهرمان معرفی کند. او پس از مسابقه گفت: بازی باورنکردنی بود. عملکرد ما هرگز کسل کننده نیست. سیتی؟ ما به نتایج سایر تیم ها کاری نداریم. قهرمان لیگ هم در هفته آخر معین می شود و تا آن زمان هنوز کلی بازی مانده است. شرایط تیم ما سخت است اما هیچ کسی نمی داند که سایر تیم ها هم ممکن است دچار چنین شرایطی بشوند یا نه. ما باید روی کار خودمان تمرکز کنیم، کاری که همیشه انجام داده ایم و به خاطرش الان در جدول چنین جایگاهی داریم.

لیندرس اضافه کرد: تیم ما اینگونه پیشرفت می کند و دلیلش هم این است که فقط روی بازی بعدی خودش تمرکز دارد و همیشه سعی در بهتر شدن دارد. ما با همین فرمول قهرمان لیگ و اروپا شدیم و دو جام دیگر هم بردیم. پس باید به همین روش به کارمان ادامه دهیم. به تیم مان تبریک می گویم چون اگر با همین روحیه جنگنده به کارش ادامه دهد و کمی بهتر بازی کند، در مسابقات بعدی شانس زیادی برای کسب پیروزی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مربی لیورپول: من سیتی؟ به نتایج سایر تیم ها کاری نداریم، قهرمان در هفته آخر لیگ مشخص می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی لیورپول: من سیتی؟ به نتایج سایر تیم ها کاری نداریم، قهرمان در هفته آخر لیگ مشخص می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید