قایدی؛ هدیه ای گرانبها از سوی ایران به الهلال!

به گزارش وبلاگ همصحبت، رسانه سعودی اسپورت جدایی مهدی قایدی از استقلال و پیوستن او به تیم قطری را هدیه ای گرانبها از سوی ایران به الهلال نام کرد.

قایدی؛ هدیه ای گرانبها از سوی ایران به الهلال!

به گزارش ورزش سه، سفر روز گذشته مهدی قایدی به امارات حسابی خبر ساز شده است. پس از اینکه تصاویری از باشوی کوچک به همراه داریوش شجاعیان و یک ایجنت در پروازی به سمت دبی در فضای مجازی منتشر گشت، بازار شایعات هم حسابی داغ شد و اکنون جدایی قایدی به مهمترین خبر پیرامون باشگاه استقلال تبدیل شده است.

درخشش قایدی در لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا او حسابی مورد توجه رسانه های منطقه و علاقه مندان به فوتبال در کشورهای عربی قرار بگیرد. هواداران الهلال طی ماه های گذشته در فضای مجازی بارها به تعریف و تمجید از باشوی کوچک پرداخته بودند و حالا هم انتشار اخباری درخصوص جدایی او، در رسانه های سعودی بازتاب داشت.

وب سایت سعودی اسپورت با تیتر هدیه ای گرانبها از سوی ایران به الهلال قبل از رویارویی با استقلال نوشت: الهلال پیش از رویارویی با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، هدیه گرانبهایی دریافت کرده است چرا که بهترین بازیکن این تیم پیش از مصاف با الهلال، استقلال را ترک می کند.

در ادامه این گزارش آمده است: مهدی قایدی ستاره درخشان و ملی پوش تیم ملی ایران، شهر تهران را ترک کرده است تا انتقال خود به یک باشگاه قطری را تکمیل کند و رسانه های ورزشی اعلام کردند که استقلال با فروش قایدی به باشگاه قطری با قیمت 3 میلیون دلار موافقت کرده است.

سعودی اسپورت در خاتمه نوشته است: بنابراین باشگاه ایرانی مهمترین سلاح خود را قبل از رویارویی با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از دست می دهد. این انتقال کار الهلال برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی را آسان می کند. این بازیکن 22 ساله از سال 2017 برای استقلال بازی می کند، جایی که در 111 بازی رسمی با این تیم، 27 گل به ثمر رساند و 21 بار هم پاس گل داد.

البته هنوز به صورت رسمی چیزی درمورد جدایی مهدی قایدی از سوی باشگاه استقلال و یا این بازیکن منتشر نشده است. باشوی کوچک 2 سال دیگر با آبی پوشان قرارداد دارد و فرهاد مجیدی هم بارها اعلام کرده که مانع از پیشرفت قایدی و حضور او در فوتبال اروپا نمی شود. حالا که اخبار درخصوص حضور این بازیکن به جای اروپا در قطر منتشر شده، باید دید تصمیم نهایی مجیدی و مدیران باشگاه در این خصوص چه خواهد بود.

منبع: فرارو

به "قایدی؛ هدیه ای گرانبها از سوی ایران به الهلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایدی؛ هدیه ای گرانبها از سوی ایران به الهلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید