تعداد پروازهای خارجی افزایش یافت

به گزارش وبلاگ همصحبت، تهران (پانا) - همزمان با بازگشت شرکت های هواپیمایی خارجی به فرودگاه امام خمینی (ره)، مقدار پروازهای مستقیم از این فرودگاه به مقاصد اروپایی افزایش یافت.

تعداد پروازهای خارجی افزایش یافت

پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اکنون به صورت سه روز در هفته در حال اجرا است و توافق شده تا به پنج روز در هفته افزایش یابد.

اتریشی ایرلاین از گروه پروازی لوفت هانزا هم از هفدهم ماه جولای یعنی 9 روز دیگر پروازهای خود به مقصد وین را به صورت سه روز در هفته برقرار خواهد نمود.

فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با رعایت تمامی پروتکل های مصوب سازمان هواپیمایی کشوری و ستاد ملی مبارزه با کرونا در حال خدمت رسانی به مسافران است و مسافران ورودی برای ورود به کشور و مسافران خروجی برای خروج از کشور باید تست PCR منفی کرونا را به همراه داشته باشند.

اکنون دو شرکت هواپیمایی امارات و قطر ایرویزپروازهای روزانه از دبی و دوحه به تهران دارند.

روز گذشته چهارشنبه شانزدهم تیرماه، پرواز مستقیم هواپیمایی لوفت هانزا از تهران به مقصد فرانکفورت و هم چنین پرواز مستقیم هواپیمایی ایران ایر (هما) به همین مقصد به صورت مستقیم انجام شد.

پرواز به ازمیر، آنکارا، استانبول و دهملی که مجموعه پروازهای مستقیم بین ایران و ترکیه است هم با هواپیمایی ترکیش ایرلاین، پگاسوس و هم چنین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما برقرار است و روزانه بیش از 4 پرواز به این مقاصد از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می گردد.

هواپیمایی قطری هم پروازهای ترانزیتی ایران را برای مسافران از مقاصد اروپا، کانادا و آمریکا انجام می دهد.

پروازها به ایروان، بغداد و نجف هم با شرکت های هواپیمایی داخلی ادامه دارد.

پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) هم اکنون از ترمینال یک فرودگاه انجام می گردد و هنوز هیچ پروازی به ترمینال سلام انتقال پیدا نکرده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تعداد پروازهای خارجی افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد پروازهای خارجی افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید