سگ ها به چه افرادی حمله می نمایند؟!

به گزارش وبلاگ همصحبت، روان رنجوری و بدخلقی یا نوروتیسیزم یکی از دلایل شناخته شده ای است که با موجب تحریک سگ ها می گردد و در نهایت عکس العمل هایی مانند گاز گرفتن را به همراه دارند.

سگ ها به چه افرادی حمله می نمایند؟!

وبلاگ همصحبت| مطالعاتی نشان داده اند تمایل گاز گرفتن سگ ها نسبت به افرادی که وحشت زده و مضطرب هستند بسیار بیشتر است.

به گزارش وبلاگ همصحبت؛ در حقیقت داشتن اعتماد به نفس بالا می تواند مانع از تحریک سگ ها گردد. محققان دانشگاه لیور پول اخیرا دریافته اند افراد مضطرب و وحشت زده که از آرامش نسبی کمتری برخوردار هستند، بیشتر مورد توجه این حیوانات قرار می گیرند.

این اولین مطالعه ای بوده است که نشان می دهد شخصیت و احساسات افراد گوناگون بر روی عملکرد سگ ها تاثیر گذار است.

در این مطالعه 700 نفر در رابطه با ثبات احساسی خود در مقابل عکس العمل سگ ها مورد پرسش قرار گرفتند.

به گفته دکتر Carri Westgarth از اپیدمیولوژی و سلامت دانشگاه لیورپول: هر چه از ثبات احساسی کمتری بر خوردار باشید احتمال گاز گرفتن شما به وسیله سگ ها بالاتر می رود.

روان رنجوری و بدخلقی یا نوروتیسیزم یکی از دلایل شناخته شده ای است که با موجب تحریک سگ ها می گردد و در نهایت عکس العمل هایی مانند گاز گرفتن را به همراه دارند.

برای پیشگیری از این مسئله بهتر است هدف ویژه ای برای نزدیکی به آن ها داشته باشید.

نحوه برخورد سگ ها با افراد گوناگون اغلب وابسته به این مسئله است که انسان ها چه رفتاری در مقابل آن ها نشان می دهند. بنابراین مهم است که برترین روش های بر قراری ارتباط را شناسایی نمایند و سپس نزدیک شوند و یا در ابتدا از صاحبان سگ ها بخواهند که کنترلشان نمایند. کارولین معتقد است هرکس نمی تواند به راحتی در اطراف سگ ها قرار بگیرد، و حداقل باید شیوه بر قراری ارتباط با آنها را بداند.

حمله و یا گاز گرفتن سگ ها می تواند به دلایل مختلفی رخ بدهد. با اینکه این حوادث بسیار نادر هستند، اما با توجه به جمعیت سگ ها در انگلستان این امر می تواند از اهمیت ویژه ای بر خوردار باشد. از طرفی دیگر سگ ها یک عضو خوب از هر جامعه ای محسوب می شوند.

بنابراین بهتر است تمامی سگ ها از سن کم و زود هنگام آموزش ببینند تا خطر چنین رفتار هایی کاهش بیابد.

این آزمایش در نهایت نشان داد که احتمال مورد حمله قرار گرفتن مردان تقریبا دو برابر زنان است.

پرونده های بیمارستانی نشان می دهند احتمال گاز گرفتن افراد به وسیله سگ ها، 740 نفر از هر 100،000 نفر است، اما نتایج این نظر سنجی آمار متفاوتی را ارائه داد. 1873 نفر از هر 100،000 نفر-تقریبا سه برابر مقدار رسمی مورد اعلام شده.

یکی از هر سه مورد گاز گرفتگی سگ ها (33%) به درمان احتیاج دارند و تنها یک درصد (0.6%) احتیاجمند درمان های بیمارستانی است.

این تحقیق در مجله Journal of Epidemiology and Community Health منتشر شده است.

منبع: تلگراف

ترجمه: وبلاگ همصحبت

منبع: فرادید

به "سگ ها به چه افرادی حمله می نمایند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سگ ها به چه افرادی حمله می نمایند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید