رشد 61درصدی تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ همصحبت، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از تردد یک میلیون و 562هزار و 869 دستگاه وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی شمال استان خبرداد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به مقدار 61درصد افزایش داشته است.

رشد 61درصدی تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان

روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ایوب کرد گفت:این اندازه تردد، به وسیله 40 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی شمال استان ثبت شده است.

وی به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی باتوجه به خاتمه تعطیلات تابستانی وبعلاوه زیارت عتبات عالیات به مرزهای غربی اشاره نمود و گفت :دراین مدت تعداد 336 دستگاه اتوبوس در محور زاهدان- میرجاوه تردد داشته که نسبت به جابجایی زائرین پاکستانی اقدام کردند که این اندازه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:هموطنان می توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاع رسانی 141 و بعلاوه اپلیکیشن تلفن همراه 141 به اطلاعات و اخبار ترافیکی، شرایط تردد و هواشناسی محورهای مواصلاتی دسترسی یابند تا با اطلاع از شرایط ترافیکی جهت، سفری ایمن پیش رو داشته باشند.

وبلاگ همصحبت سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رشد 61درصدی تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 61درصدی تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید