مکان هایی که برای سفر با بچه ها مناسب است ، دانستنی های مهم

به گزارش وبلاگ همصحبت، سفر با بچه ها و سفر خانوادگی می تواند از هیجان انگیز ترین و خاطره انگیز ترین سفر ها باشد ما در سلسله مطالبی سعی کردیم شما را با مکان هایی که می توانید با خیال راحت و در امنیت کامل سفر با بچه ها و سفر با خانواده خود داشته باشید آشنا کنیم. همانطور که در قسمت قبلی ما فهرست چند مکان مناسب برای سفر کردن به همراه بچه ها و خانواده برای شما فراهم کردیم در ادامه همان نیز به معرفی به مکان دیگر که می توانید به همراه خانواده خود به آنجا سفر کنید خواهیم پرداخت پس در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

مکان هایی که برای سفر با بچه ها مناسب است ، دانستنی های مهم

سفر خانوادگی به دماغه رنج در استرالیا

یکی ازمکان هایی که می توانیم به شما توصیه کنیم که سفر با خانواده به آنجا داشته باشید، کوئینزلند در دماغه رنج در استرالیا می باشد جایی که دارای سواحلی زیبا با درختان نخل و جنگل های بارانی می باشد و بزرگترها همیشه با بچه هاشان به این مکان مجذوب نماینده می آیند و لحظاتی شاد و دلنشین را سپری می نمایند. بالارفتن از درختان بلند و سترگ با یک سیم و یا قدم زدن در دل جنگل های بارانی در شب هنگام و تماشا کروکدیل های ترسناک و مارهای سمی، عنکبوت ها و کاسوری های ماقبل تاریخ و بعلاوه سوار قایق شدن و تماشا صخره های مرجانی از کارهای هیجان انگیزی می باشد که می توانید در دماغه رنج استرالیا انجام دهید .

سفر خانوادگی به جزایر زیبای تایلند

تایلند دارای زیر ساخت های پیشرفته ای در زمینه مسافرت و گردشگری می باشد که باعث می گردد شما نگران اقامت در تایلند نباشید و می توانید تعطیلات به یاد ماندنی را به همراه خانواده تان در جزایر کولانتا و کو ساموی تایلند سپری کنید. این جزایر جزایری همه چیز تمام می باشد برترین زمان سفربه تایلند به همراه بچه ها در روز ملی بچه ها یعنی دومین شنبه ماه ژانویه است زیرا در این زمان شما برای حمل و نقل بچه هاتان در هیچ کجای تایلند هزینه ای نخواهید پرداخت.

سفر خانوادگی به توباگو منطقه ای آرام در کارائیب

سفر با خانواده به توباگو به همراه بچه ها دلبندتان می تواند یکی از هیجان انگیز ترین سفرها باشد. منطقه ای آرام و مجذوب نماینده در کارائیب که می توان در این جزیره کوچک به اسب سواری در کنار ساحل، تماشا حیات وحش، مرغ مگس خوار و... انجام داد. از تفریح های توباگو می توان به موسیقی ضرب دار، اقامت در مهمانخانه های کوچک و با صفا که امکانات مجهزی برای اقامت خانواده ها فراهم نموده اند، خوردن خوراکی های خیابانی، نوشیدن آب میوه های تازه و شنا کردن در سواحل آرام بخش آن اشاره نمود.

سفر خانوادگی به سنگال

شما می توانید به همراه بچه هاتان به سنگال سفر کنید امکانات خوبی در این کشور برای مسافرت به همراه خانواده وجود دارد. بازدید از جزیره زیبای ایل دو فادیوس که تمام جزیره از صدف ساخته شده است و در جنوب کشور واقع شده است این جزیره یک جزیره کوچک و دوست داشتنی می باشد. وجود تپه های ماسه ای روان و موج دار و منظره شگفت انگیزی که دریاچه صورتی رنگ ربتا در این کشور به وجود اورده سبب شده است که مکان مجذوب نمایندهی برای گردشگری باشد. سنگال دارای سواحلی وسیعی می باشد که در ساحل اقیانوس اطلس وحشی واقع شده است و پر است از شگفتی های طبیعی و مناظری شگفت انگیز که اگر اندکی کنجکاو باشید می توانید منطقه ها زیبایی را در این کشور کشف کنید.

سفر خانوادگی به مالدیو

شما در مالدیو می توانید کلبه ای اختصاصی برای سفر با خانواده خودتان اجاره کنید و بچه ها دلبندتان می توانند در سواحل ماسه ای سفید رنگ به بازی بپردازند و بر روی موج های دریا بالا و پایین بپرند. بازی های ساحلی و استخر های شنا و کایاک سواری و جستجوی دلفین ها و شیرجه زدن در میان آب های کم آب و عمیق می تواند از تفریح های شما در این جزیره زیبا باشد. اگر شنا بلد نباشید نگران نباشید در این کشور کلاس های شیرجه برای بزرگسالان و بچه ها وجود دارد که می توانید در این کلاس ها شرکت کنید. مالدیو کشور زیبا فقط برای زوج های جوان به منظور گذراندن ماه عسل نیست اینجا امکانات مناسبی برای مسافرت به همراه خانواده وجود دارد. سگونتگاه هایی وجود دارد که مناسب برای اقامت به همراه خانواده می باشد.

سفر خانوادگی به جزایر زیبای گالاپاگوس در اکوادور

تماشا تمساح های غول پیکر و پرندگانی که در همه جا هستند و شیرجه زدن بچه ها در میان آب های کم عمق و مشاهده شیر های آبی که در حال بازی کردن می باشند و لاک پشت های غول پیکری که در میان آب های عمیق زیر آبی می روند و بعلاوه تماشا نقاشی دزدان دریایی بر روی قایق ها می تواند از تفریح هایی باشد که در سفر با بچه هاتان به جزایر زیبای گالاپاگوس در اکوادور می توانید انجام بدهید. حیات وحش بی نظیری که در این جزایر وجود دارد می تواند شما را مجذوب خود کند و لحظاتی شاد و پر احساس برای خود و خانواده تان به وجود آورید .

سفر خانوادگی به ولز

ولز از دیگر جاهایی است که می توان به همراه خانواده خودتان به آن منطقه سفر کنید. دارای مکان های زیادی است که می توانید با بچه هاتان به انجا بروید برای نمونه سواحل پمبورک شایر یکی از جاهایی است که می توانید تجربه یک کایاک سواری و ساحل گردی مهیجی را در این ساحل داشته باشید. در شمال ولز می توان دنیایی شبیه دنیای زیپی را دید سرعت یک خط 4 نفره زیپی می تواند در حدود 100 مایل بر ساعت برسد .

سفر خانوادگی به توکیو ژاپن

توکیو ژاپن یکی دیگر از مکان های مناسب برای سفر با خانواده ها است که می توان لحظاتی ناب را به همراه بچه هاتان در ان بگذرانید. پارک بزرگ و موزه های تعاملی، موزه اودایبا و قیبلی، دیزنی لند، بازدید از شهر چینی ها و چرخ و فلک یا همان یوکوهاما ،کاماکورا و نیکو که طبیعت زیبایی دارد را می توان در سفر به این شهر زیبا و هیجان انگیز به همراه خانواده خود تجربه کنید.

سفر خانوادگی به کیپ تاون در آفریقای جنوبی

کیپ تاون در آفریقای جنوبی دارای سواحلی افسانه ای و رویایی می باشد و تفریح های زیادی در این جا برای سفر با بچه ها وجود دارد. بولدر یکی از مکان هایی است که بچه ها علاقه زیادی به ان دارند درا ین منطقه خانه ای وجود دارد که کلنی های پرورش پنگوئن به شمار میرود. بچه هاتان می توانن در ساحل فیش هوک که در سمت شمالی کیپ تاون واقع شده است به محوطه بازی مناسبی دسترسی داشته باشند. طبیعت زیبا و پارک هایی با مناظری دل انگیز با آب و هوایی مناسب می تواند به انگیزه شما برای سفر با بچه هاتان به کیپ تاون بیفزاید. بعلاوه وجود موزه های زیاد در این مکان می تواند یکی دیگر از دلایلی باشد که شما را مجاب به سفر به این مکان زیبا و دوست داشتنی کند .

سفر خانوادگی به آنتالیا در جنوب ترکیه

آنتالیای ترکیه مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت با همراه بچه هاتان است. این جا جایی است که بچه هاتان می توانند با خیالی آسوده در پارک برفی به بازی و خوشگذرانی بپردازند. ساحل کونیالتی جایی است که در ان می توان به سینمای چهار بعدی رفت و از تماشا فیلم لذت برد. بعلاوه اکواریوم آنتالیا جایی است که مطمنا بچه هاتان با تماشا مجذوب ان خواهند شد. در پارک وحش آنتالیا می توان حشره ها و خزنده های گوناگون و خاصی را از نزدیک دید. شهرک آنتالیا جایی است که در آن می توان مقیاس 25/1 از از نمادی ترین منظره های ترکیه را دید که بسیار زیبا و تماشای می باشد. همه بچه ها مطمنا عاشق اسباب بازی هستند می توانید کودک دلبندتان را به تماشای موزه اسباب بازی در آنتالیای ترکیه ببرید. این موزه که در بندر آنتالیا واقع شده است بسیار مجذوب نماینده و سرگرم نماینده می باشد. و مطمن باشید با بردن کودکتان به این موزه هیچ وقت خاطره این سفر لذت بخش و شیرین از ذهنش پاک نخواهد شد.

منبع: همگردی

به "مکان هایی که برای سفر با بچه ها مناسب است ، دانستنی های مهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان هایی که برای سفر با بچه ها مناسب است ، دانستنی های مهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید