خبرنگاران 32 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند اشنویه ای اهدا شد

به گزارش وبلاگ همصحبت، مهاباد- خبرنگاران- مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: به همت خیّران و کادر آموزشی این شهرستان از شروع سال تحصیلی تا به امروز 32 تبلت به ارزش بیش از یک میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند این شهرستان اهدا شده است.

خبرنگاران 32 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند اشنویه ای اهدا شد

شیرین جهانگیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ همصحبت گفت: با توجه به اینکه کلاس های آموزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا به وسیله فضای مجازی برگزار می گردد و عده ای از خانواده ها توانایی تهیه تبلت را ندارند، تامین این وسیله موردنیاز دانش آموزان بی بضاعت در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این تبلت ها در مدارس روستایی و شهری این شهرستان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده، اضافه کرد: آموزش و پرورش این شهرستان از شروع سال تحصیلی جدید تا به امروز در چند مرحله به دانش آموزان نیازمند یاری های مختلف اهدا نموده است که پرداخت هزینه کتاب درسی و بسته های نوشت افزار بخشی از آن است.

مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: سپاه این شهرستان نیز طی چند مرحله اقدام به توزیع بسته های معیشتی و آموزشی بین دانش آموزان نیازمند نموده است.

وی گفت: همچنین به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید 350 بسته آموزشی همزمان با بازگشایی مدارس توسط کمیته امداد امام خمینی (ه) بین خانواده های نیازمند مناطق حاشیه شهر و محروم توزیع شد تا دانش آموزان برای شروع سال تحصیلی جدید آمادگی داشته باشند.

جهانگیری اضافه کرد: در بعضی مناطق محروم شهرستان زیرساخت های لازم برای آموزش های مجازی وجود ندارد از اینرو با توجه به جمعیت کم دانش آموزان در این مناطق به وسیله ارسال بسته های آموزشی، درسنامه ها و فیلم های درسی بر روی لوح های فشرده و فلش آموزش های لازم ارائه می گردد.

مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: کلاس های برطرف اشکال حضوری در مدارس با تراکم زیر 50 نفر نیز در این شهرستان جهت برطرف مسائل اموزشی دانش آموزان نیز در حال برگزاری است که معلمان این شهرستان از تمام امکانات و توانایی خود جهت ارایه محتواهای اموزشی استفاده می نمایند.

در سال تحصیلی جدید 15 هزار و 123 دانش آموز برای تحصیل در مدارس این شهرستان ثبت نام نموده اند که 651 کلاس درس شامل 396 کلاس ابتدایی، 148 کلاس درس متوسطه اول و 107 کلاس درس متوسطه دوم برای این تعداد دانش آموز پیش بینی شده است.

شهرستان اشنویه با 75 هزار نفر جمعیت در جوار مرزهای عراق و ترکیه واقع شده و با مرکز آذربایجان غربی 73 کیلومتر فاصله دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 32 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند اشنویه ای اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 32 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند اشنویه ای اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید