جهانبخش: آژاکس و ناپولی مرا می خواستند

به گزارش وبلاگ همصحبت، من پیشنهادات جالب زیادی داشتم. جدی ترین آنها از آژاکس و PSV بود. آژاکس حتی بیشتر از آنچه که قبلاً برای بازیکن هزینه کرده بود پیشنهاد داد اما AZ اجازه نداد که به باشگاه دیگری در هلند بروم.

جهانبخش: آژاکس و ناپولی مرا می خواستند

چرا جهانبخش به آژاکس نرفت؟

علیرضا جهانبخش بازیکن پیشین آلکمار و بهترین گلزن لیگ هلند در فصل 2018-2017 بود و به همین ترتیب این بازیکن ایرانی مجبور شد باشگاه جدید خود را از چند تیم بزرگ انتخاب کند. آژاکس حتی می خواست برای جذب او تا جایی پیش برود که رکورد جابجایی خود را بشکند. جهانبخش پایان در تابستان سال 2018 با 19 میلیون یورو به باشگاه لیگ برتری برایتون رفت. او در همین رابطه گفت: من پیشنهادات جالب زیادی داشتم. جدی ترین آنها از آژاکس و PSV بود. آژاکس حتی بیشتر از آنچه که قبلاً برای بازیکن هزینه کرده بود پیشنهاد داد اما AZ اجازه نداد که به باشگاه دیگری در هلند بروم. آنها به من پیشنهاد بهتری دادند، اما من تصمیم گرفتم که لیگ هلند را ترک کنم.

با این حال، این امر با علاقه تیم هلندی متوقف نمی شود، زیرا او می توانست در ایتالیا یا آلمان نیز بازی کند. بازیکن ایرانی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: مذاکراتی با ناپولی انجام شد و پیشنهادهای خوبی از آلمان داشتم، از جمله باشگاه هایی که همیشه در بین 5 تیم برتر حضور دارند. من هنوز یک قرارداد 2 ساله داشتم و AZ همچنان به افزایش قیمت تأکید داشت و به همین خاطر تصمیم به حضور در لیگ برتر انگلیس گرفتم.

منبع: ایران ورزشی

به "جهانبخش: آژاکس و ناپولی مرا می خواستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: آژاکس و ناپولی مرا می خواستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید