تخفیف 50 درصدی 676 مرکز اقامتی به کادر درمان کرونا

به گزارش وبلاگ همصحبت، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 676 مرکز اقامتی شامل هتل های چهار و پنج ستاره، اقامتگاه های بوم گردی و بعضی هتل آپارتمان ها در 31 استان کشور برای ارائه 50 درصد تخفیف اقامت به کادر درمان کرونا اعلام آمادگی کردند.

تخفیف 50 درصدی 676 مرکز اقامتی به کادر درمان کرونا

علی اصغر مونسان گفت: نظر به زحمات جبران ناپذیر کادر درمانی کشور در مبارزه و مدیریت بیماری کرونا و در راستای انجام مسؤولیت اجتماعی و ضرورت ارائه خدمات و تسهیلات به پاس ایثار و فداکاری از آن ها، معاونت گردشگری به همراه ادارات کل استانی تابعه این وزارتخانه، تأسیسات گردشگری سراسر کشور را ترغیب به در نظر دریافت تسهیلاتی برای کادر درمان در دوران پساکرونا به میزان حداقل 50 درصد تخفیف نموده است.

وی ادامه داد: فهرست تأسیسات گردشگری به وزارت بهداشت اعلام شده است و به تأسیسات گردشگری سراسر کشور نیز اعلام کردیم تا تمام کسانی را که با معرفی نامه وزارت بهداشت و واحدهای تابعه آن در سراسر کشور (استان ها و شهرستان ها) شامل دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان ها، درمانگاه ها، شبکه های بهداشت استانی و شهرستانی و کلینیک های درمانی مراجعه می نمایند، با تسهیلات در نظر گرفته شده، پذیرش نمایند. همچنین مدیران کل استانی حسن نظارت بر اجرای موضوع را در دستور کار قرار خواهند داد.

طرح ارائه تخفیف به کادر درمان کرونا، از سوی معاونت گردشگری پیشنهاد شده و اجرای آن در اماکن اقامتی کاملا اختیاری بوده است.

منبع: دنیای سفر

به "تخفیف 50 درصدی 676 مرکز اقامتی به کادر درمان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 50 درصدی 676 مرکز اقامتی به کادر درمان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید