فراوری روزانه 3هزار ماسک در کرمانشاه توسط هنرمندان صنایع دستی

به گزارش وبلاگ همصحبت، معاون صنایع دستی کرمانشاه گفت: در کارگاه های صنایع دستی استان روزانه بیش از 3هزار ماسک بهداشتی فراوری می گردد.

فراوری روزانه 3هزار ماسک در کرمانشاه توسط هنرمندان صنایع دستی

به گزارش وبلاگ همصحبت و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، پیمان زین الدین اظهارداشت: هنرمندان صنایع دستی در کرمانشاه هم زمان با شیوع کرونا با تجهیزات خود برای نقش آفرینی به سهم خود در شکست زنجیره شیوع این بیماری اقدام به فراوری ماسک کردند.

او توضیح داد: خانم حیدری زرگرانی صنعتگر رشته چرم، فعالیت خود را از اوایل اسفندماه تا این لحظه با یاری چند صنعتگر رشته دوخت لباس های محلی به سمت فراوری ماسک سوق داده است.

او با اشاره به اینکه تعداد شاغلان در کارگاه این بانوی هنرمند 10 نفر است، اضافه کرد: روزانه بین 3هزار تا 3500 ماسک فراوری می گردد.

معاون صنایع دستی کرمانشاه توضیح داد: ماسک های فراوری شده توسط هنرمندان صنایع دستی علاوه بر توزیع در بین نیازمندان، به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تحویل داده می گردد.

او در ادامه بیان نمود: تهیه ماسک، دستکش و ماده ضدعفونی برای همکاران و مراجعه کنندگان به منظور جلوگیری از شیوع کرونا از اقدامات این اداره کل بوده است.

منبع: میراث آریا

به "فراوری روزانه 3هزار ماسک در کرمانشاه توسط هنرمندان صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری روزانه 3هزار ماسک در کرمانشاه توسط هنرمندان صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید