تارا دنده ای با آپشن های تازه تحویل داده می گردد

به گزارش وبلاگ همصحبت، پیش از این تارا دنده ای تیپ V1 با کد کلاس 32201 به دست مشتریان می رسید. اما با اجباری شده سنسور نور و یا قابلیت پوزشن لامپ، به خاطر وجود زیرساخت فعال سازی Auto Light در پلتفرم تارا، از این پس تارا دنده ای V1 با کد کلاس 32207 و با قابلیت سنسور نور به دست خریداران خواهد رسید.

تارا دنده ای با آپشن های تازه تحویل داده می گردد

ایران خودرو در راستای تطبیق خودروهای فراوریی با استانداردهای نو، تارا دنده ای را با آپشن های نو به مشتریان تحویل می دهد.

به گزارش، وبلاگ همصحبت تارا دنده ای V1 همچنان به موتور TU5 پلاس و جعبه دنده 5 سرعته دستی مجهز است و در بحث امکانات کلی مانند نسخه قبلی به فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، چراغ روشنایی روز، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی، سنسور پارک عقب، تریم داخلی پارچه ای، آینه ها و شیشه های برقی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، رینگ فولادی 15 اینچی، دو کیسه هوا و… مجهز است.

از این پس تارا دنده ای V1 با کد کلاس 32207 با اضافه شدن سنسور نور و باران به دست خریداران می رسد

پیش از این تارا دنده ای تیپ V1 با کد کلاس 32201 به دست مشتریان می رسید. اما با اجباری شده سنسور نور و یا قابلیت پوزشن لامپ، به خاطر وجود زیرساخت فعال سازی Auto Light در پلتفرم تارا، از این پس تارا دنده ای V1 با کد کلاس 32207 و با قابلیت سنسور نور به دست خریداران خواهد رسید. بعلاوه به خاطر یکپارچه بودن یونیت سنسور نور و باران محصولات ایران خودرو، تارا دنده ای سنسور باران را هم خواهد داشت.

تارا سال اتوماتیک با امکانات نو به وسیله ایران خودرو معرفی گردید (+ عکس، فیلم و جزئیات)

البته ایران خودرو در سرانجام سال گذشته با دعوت از وبلاگ همصحبت تارا دنده ای و اتوماتیک با عنوان تارا سال را در معرض نمایش گذاشت و آن گونه که مسئولان این شرکت عنوان کردند این نسخه تارا دستی با امکانات بیشتری مانند استارت دکمه ای، سانروف، زیرآرنجی سرنشینان عقب، چراغ های عقب نو، 6 بلندگو، دکمه ای شیشه بالابر نو، جعبه دنده شش سرعته دستی و… فراوریو به دست خریداران می رسد.

تارا نو دنده ای به نام تارا سال بناست تا با امکانات بیشتر در سال 1402 فراوری و به دست مشتریان برسد

منبع: عصر ایران

به "تارا دنده ای با آپشن های تازه تحویل داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارا دنده ای با آپشن های تازه تحویل داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید