با یک ماسک فوق العاده چروک دور لب را از بین ببرید

به گزارش وبلاگ همصحبت، روش های خانگی بسیاری وجود دارد تا چروک دور لب خود را از بین ببرید.

با یک ماسک فوق العاده چروک دور لب را از بین ببرید

از بین بردن چروک دور لب خواسته بسیاری از خانم ها است. خطوط لبخند همان خطوطی هستند که از پایین بینی به گوشه دهان می رسند. چگونه می توانید از خطوط لبخند دور دهان خودداری کنید؟ همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

از بین بردن چروک دور لب

در این مطلب به شما چند ماسک خانگی برای از بین بردن چروک دور لب معرفی می کنیم.

روغن ماهی برای از بین بردن چروک دور لب

خوردن مکمل های روغن ماهی و خوردن ماهی چرب می تواند یاری کند تا از شر خطوط لبخند دور دهان خلاص شوید. روغن ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است و از آسیب پوست که منجر به چین وچروک و خطوط خنده اطراف دهان می گردد جلوگیری می نماید. بعلاوه می توانید از روغن ماهی در اطراف ناحیه دهان بهره ببرید تا چروک اطراف دهان و خطوط لبخند را کاهش دهید.

ماسک آرد ذرت برای از بین بردن چروک دور لب

ماسک صورت آرد ذرت برترین درمان طبیعی دیگر برای کاهش خطوط لبخند است. اگر چین وچروک اطراف دهان و خطوط خنده دارید، دو بار در هفته ماسک صورت عسل و آرد ذرت را امتحان کنید.

مقداری آرد ذرت را با یک قاشق سوپ خوری عسل مخلوط کنید. آن را به هم بزنید تا خمیر گردد. این ماسک را روی خطوط اطراف دهان بمالید تا 30 دقیقه بماند. این ماسک صورت خانگی خوب برای کاهش خطوط لبخند و چین وچروک لب فوقانی یا خطوط سیگاری ها است.

روغن نارگیل برای از بین بردن چروک دور لب

روغن نارگیل اگر به عنوان محصول ضد پیری به کار رود واقعاً عالی است. روغن نارگیل می تواند پوست را از رادیکال های آزاد محافظت کند و چین وچروک شدن پوست را به تأخیر بیندازد.

درمان ساده برای مراقبت از پوست برای کاهش چین وچروک اطراف دهان این است که هر روز قبل از رفتن به خواب، روغن نارگیل را به منطقه ها آسیب دیده ماساژ دهید. روغن نارگیل به عنوان مرطوب کننده عالی عمل می نماید و از کمبود آب در پوست جلوگیری می نماید. این یکی از برترین روش ها برای خلاص شدن از خطوط لبخند به طور طبیعی است.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مهم ترین نکات هنگام پرو لباس عروس را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "با یک ماسک فوق العاده چروک دور لب را از بین ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با یک ماسک فوق العاده چروک دور لب را از بین ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید