بیشتر کانادایی ها از عایدی خود رضایت ندارند

به گزارش وبلاگ همصحبت، نتایج تحقیقات نو نشان می دهد که بیشتر کانادایی ها از اندازه عایدی فعلی خود راضی نیستند و بیش از نیمی از آنها خواستار افزایش حقوق در سال 2019 هستند. تنها 13 درصد مردم از عایدی خود ابراز رضایت کرده اند.

بیشتر کانادایی ها از عایدی خود رضایت ندارند

نظرسنجی نوی که به وسیله موسسه Censuswide و از جانب وب سایت کار یابی indeed در کانادا صورت گرفته، نشان داد که تنها 13 درصد از کارمندان کانادایی که به سوالات نظرسنجی پاسخ دادند از مقدار دستمزد فعلی خود راضی هستند. این مقدار نسبت به آمار 17 درصدی که از نظرسنجی سال گذشته به دست آمده بود، کاهش 4 درصدی را نشان می دهد.

نتایج حاصله بیان می نمایند که کاهش مقدار رضایت از دستمزد باعث خواهد شد تا حداقل 53 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی، خواهان افزایش مقدار حقوق دریافتی خود در امسال شوند.

این نظرسنجی آنلاین میان هزار نفر کارمند کانادایی و به صورت تصادفی بین روزهای هشتم تا شانزدهم ژانویه 2019 انجام گرفت.

این در حالی است که امکان کاریابی در سطح کشور به طور قابل ملاحظه ای نسبت به دهه گذشته بهبود یافته است. با وجود اینکه پیدا کردن کار در برخی از زمینه های شغلی و در برخی از منطقه ها کانادا همچنان چالش برانگیز است، ولی نرخ بیکاری در ماه نوامبر گذشته به 5.6 درصد رسید که پایین ترین مقدار در طی 40 سال اخیر بوده است و از آن موقع تا به امروز هم روندی کاهشی داشته است.

مرکز آمار کانادا هفته گذشته نوترین آمار اشتغال را منتشر کرد که طی آن تعیین شد اقتصاد کانادا 56 هزار فرصت شغلی نو در ماه فوریه 2019 به بازار کار اضافه نموده است که بسیار بالاتر از حد انتظار اقتصاددانان بود. زمانی که این ارقام با آمار اشتغالزایی در ماه ژانویه جمع شوند، نشان دهنده بالاترین سرعت رشد بازار کار از سال 2012 تا به امروز می باشد که بیشتر این فرصت های شغلی در انتاریو ایجاد شده اند.

در این گزارش آماری آمده است که میانگین عایدی ساعتی سالانه از 2 درصد ماه ژانویه به 2.3 درصد در ماه فوریه و حقوق کارکنان دائمی هم از 1.8 درصد ماه پیش به 2.2 درصد افزایش داشته است. اما در مجموع این افزایش حقوق ها به سختی با سرعت نرخ تورم برابری می نمایند.

وب سایت Indeed می گوید افرادی که در حوزه های پرمتقاضی همانند صنعت تکنولوژی فعالیت می نمایند این امکان را دارند که تقاضای دستمزدهای بالاتری داشته باشند چرا که استعدادهای برتر در این زمینه ها به مقدار کافی در کانادا وجود ندارند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "بیشتر کانادایی ها از عایدی خود رضایت ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر کانادایی ها از عایدی خود رضایت ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید