انفجار در بازار شهر تل ابیض سوریه؛ دستکم 19 نفر کشته شدند

به گزارش وبلاگ همصحبت، انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در بازار شهر تل ابیض در مرز سوریه با ترکیه تا کنون دستکم 19 کشته بر جای گذاشته است.

انفجار در بازار شهر تل ابیض سوریه؛ دستکم 19 نفر کشته شدند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ همصحبت، یک خودروی بمب گذاری شده بعد از ظهر امروز (شنبه) در بازار شهر تل ابیض در مرز سوریه با ترکیه منفجر شد که این حادثه تا کنون حداقل 19 کشته و 30 زخمی در پی داشته است.

یک منبع بیمارستانی به وبگاه العربی الجدید گفت که خودروی بمب گذاری شده در محل پر رفت و آمد منفجر شده و در بین کشته و مجروحین زنان و بچه ها نیز دیده می شوند.

به گفته وی تیم امدادی در حال جمع کردن تکه های بدن کشته شدگان از محل انفجار هستند. او شرایط درمانگاههای منطقه برای پذیرش زخمی ها را نیز بسیار نا مساعد دانست.

شهر تل ابیض در شمال استان رقه به تازگی به کنترل نیروهای تحت امر ترکیه در شمال سوریه در آمده است.

این دومین انفجاری است که از زمان آغاز عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه از تاریخ نهم اکتبر در شهر تل ابیض رخ می دهد. در 24 اکتبر گذشته نیز انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در مرکز شهر چهار زخمی در پی داشت.

انفجار بعد از ظهر امروز در تل ابیض

شهرهای شمالی سوریه هر ازچندگاهی شاهد انفجار خودرو و موتور سیکلت های بمب گذاری شده است. ترکیه و معارضان سوری همراه با این کشور، گروهک یگان های مدافع خلق و داعش را در پشت صحنه این انفجارها معرفی می کنند اما تا بدین لحظه هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "انفجار در بازار شهر تل ابیض سوریه؛ دستکم 19 نفر کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار در بازار شهر تل ابیض سوریه؛ دستکم 19 نفر کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید