هزاران پورشه، بنتلی و لامبورگینی به قعر دریا رفت

به گزارش وبلاگ همصحبت، اخیرا یک کشتی حامل هزاران دستگاه خودروی پورشه، لامبورگینی و بنتلی در راستا رفتن به آمریکا در نزدیکی ساحل پرتغال پس از آتش سوزی غرق شد.

هزاران پورشه، بنتلی و لامبورگینی به قعر دریا رفت

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ همصحبت، ارنی بوش، یک سرمایه دار آمریکایی، در پی آن بود که بالاخره یک بنتلی 12 سیلندر را به کلکسیون خودروهایش در ماساچوست اضافه کند، اما حالا این خودروی بسیار گران قیمت به همراه هزاران خودروی پورشه و لامبورگینی دیگر در کف اقیانوس اطلس آرمیده است.

به گزارش کمونیوز، در واقع از این خودروی بنتلی فقط 1500 دستگاه فراوری شده بود و برای انتقال به آمریکا در کشتی فلیسیتی قرار داشت. این کشتی چند روز پیش در نزدیکی پرتغال غرق شد. هنوز تعیین نیست که چه تعداد خودرو در این کشتی بارگیری شده بودند، اما ارزش آن ها 800 میلیون دلار برآورد می گردد.

بوش می گوید: در کنار این بنتلی 12 سیلندر تعدادی خودروی لامبورگینی بسیار نادر وجود دارد که ممکن است در جاده ها دیگر شاهد حضور این خودرو ها نباشیم.

وی اضافه نمود: این خودرو ها آخرین نمونه های موجود در بازار بودند. در حالی این کشتی حامل خودرو با چند هزار دستگاه محموله بارگیری شده غرق شده است که بازار خودروی آمریکا با کمبود عرضه روبرو است.

بوش ادامه داد: هر گونه از دست رفتن عرضه خودرو به بازار برای مردم آمریکا سخت است.

وی می گوید: در حال حاضر شما امکان خرید خودرو در آمریکا ندارید. این محموله بسیار ارزشمند بود و تقریبا همه آن ها از پیش فروخته شده بود.

این کلکسیونر آمریکایی گفت: کشتی کافی برای حمل خودرو از بازار های اروپا و آسیا وجود ندارد و این مشکل بعدی بازار خواهد بود.

بوش چندین نمایشگاه خودرو در ماساچوست دارد و نسبت به کمبود کشتی برای حمل و نقل خودرو به آمریکا نگران است و معتقد است این مسأله ممکن است مسائل بیشتری را برای مالکان خودرو در آمریکا به وجود بیاورد.

کشتی فلیسیتی در حدود 350 کیلومتری ساحل کشور پرتغال غرق شده و گفته می گردد حامل 4 هزار دستگاه خودروی پورشه، بنتلی و لامبورگینی بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هزاران پورشه، بنتلی و لامبورگینی به قعر دریا رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزاران پورشه، بنتلی و لامبورگینی به قعر دریا رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید