اجرای 61 طرح گردشگری در استان کردستان تصویب شد

به گزارش وبلاگ همصحبت، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، اجرای 61 طرح گردشگری در استان کردستان تصویب شد.

اجرای 61 طرح گردشگری در استان کردستان تصویب شد

آرمان وطن دوست اظهار کرد: این طرح ها شامل احداث هتل، مجتمع جهانگردی، اقامتگاه سنتی، سفره خانه سنتی و اقامتگاه بومگردی در سطح استان است.

وی با اشاره به اینکه حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای بهره برداری از این طرح های جهانگردی 982 میلیارد تومان است، اضافه نمود: با بهره برداری از این طرح ها برای هزار و 400 نفر اشتغال ایجاد می گردد.

معاون جهانگردی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی کردستان اظهار کرد: این اقدام به منظور حمایت از سرمایه گذاران، تقویت زیرساختهای اقامتی، پذیرایی و تفریحی، ایجاد اشتغال و رونق مالی استان اجرا شده است.

وطن دوست با بیان اینکه رشد و توسعه زیرساختهای جهانگردی عاملی برای رونق اشتغالزایی در این بخش است، ابراز امیدواری کرد با حمایت از طرح ها و پروژه های اجرایی و بعلاوه جلب مشارکت همگانی، بیش از پیش شاهد رشد صنعت جهانگردی در استان باشیم.

برگزاری کارگاه تخصصی جهانگردی طبیعت در شهرستان بانه

سرپرست اداره میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی بانه هم در خبر دیگری به برگزاری کارگاه تخصصی مهارتهای طبیعتگردی در این شهرستان اشاره نمود و گفت: این کارگاه آموزشی که اکنون با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان این حوزه با روش ها و راهکارهای طبیعتگردی، جذب جهانگرد، برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر و توسعه جهانگردی شهرستان در حال برگزاری است در 6 ماه آینده نیز تکرار خواهد شد.

محمد حسینی با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی بیش از 50 نفر از طبیعتگردان و دوستداران طبیعت شرکت دارند، اظهار کرد: در برگزاری این دوره سعی می گردد شرایطی فراهم گردد تا علاقمندان ضمن حضور در طبیعت برای محافظت و احیای آن نیز اقدام نمایند.

وی اضافه نمود: این دوره با همکاری شرکت جهانگردی شوان گشت در حال برگزاری است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی بانه به تداوم برنامه های آموزشی حوزه جهانگردی در سطح شهرستان اشاره نمود و یادآور شد: در خاتمه به شرکت گنندکان گواهی شرکت در دوره اعطا می گردد.

منبع: همگردی

به "اجرای 61 طرح گردشگری در استان کردستان تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 61 طرح گردشگری در استان کردستان تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید