گلکسی واچ 5 پرو با یک بار شارژ تا 80 ساعت کاربران را همراهی می نماید

به گزارش وبلاگ همصحبت، پیش تر شنیده بودیم گلکسی واچ 5 پرو به لطف باتری پرظرفیت خود قادر است در زمینه نگه داری شارژ شگفت انگیز ظاهر گردد. حالا اطلاعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه این ساعت قادر است با یک بار شارژ، کاربران را تا 80 ساعت همراهی کند.

گلکسی واچ 5 پرو با یک بار شارژ تا 80 ساعت کاربران را همراهی می نماید

سری گلکسی واچ 5 در دو مدل استاندارد و پرو قرار است تا پس فردا و در جریان رویداد آنپکد 10 آگوست سامسونگ به همراه گوشی های گلکسی فولد 4 و فلیپ 4 و بعلاوه ایربادز گلکسی بادز 2 پرو رسما رونمایی گردد. این ساعت ها قرار است در مقایسه با قبل یک سری بهبودی هایی داشته باشند، هرچند حذف بزل چرخان فیزیکی از مدل پرو حسابی کاربران را ناراحت نموده است.

اما سامسونگ برای اینکه بتواند کاربران خود را همچنان راضی نگه دارد، یک سری امکانات برای این محصولات در نظر گرفته که از جمله این موارد می توان به باتری پرظرفیت تر و بعلاوه کیفیت ساخت بهتر اشاره نمود (تیتانیوم و شیشه ای از جنس یاقوت کبود). در این مطلب اما با همان مورد نخست یعنی باتری پرظرفیت تر سر و کار داریم. باتری که به لطف تراشه کم مصرف و سیستم عامل بهینه تر، انتظار می رود عملکرد درخشان تری در نگه داری شارژ از خود به نمایش بگذارد.

اگرچه تا به امروز خبرها و شایعات زیادی پیرامون این محصول منتشر شده اما وب سایت معتبر WinFutre معتقد است توانسته به اطلاعات مطمئنی پیرامون ساعت های مورد انتظار سامسونگ دست پیدا کند.

در این خبر آمده که گلکسی واچ 5 در مدل 40 میلی متری خود یک باتری 284 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت در حالی که ظرفیت باتری مدل 44 میلی متری به 410 میلی متر خواهد رسید. گفته می گردد این ساعت ها قادر هستند تا 50 ساعت دوام داشته باشند که می گردد حدودا دو روز در صورت استفاده معمولی.

بخش هیجان انگیز ماجرا اما زمانی است که به اطلاعات مربوط به اندازه نگه داری شارژ در گلکسی واچ 5 پرو می رسیم. این ساعت تنها در یک مدل 46 میلی متری عرضه خواهد شد که در همان مدل هم ظرفیت باتری آن به 590 میلی آمپر ساعت خواهد رسید. یک باتری نسبتا بزرگ برای ساعت های هوشمند که گفته می گردد به ساعت این امکان را می دهند تا در صورت استفاده معمولی، تا 80 ساعت کاربران را همراهی نمایند. به همراه این ساعت، شارژر 10 واتی هم عرضه خواهد شد که قادر است ساعت را در مدت تنها 30 دقیقه تا 45٪ شارژ کند که این نسبتا خوب ارزیابی می گردد.

طبق اطلاعاتی که خود سامسونگ قبلا منتشر نموده بود، سری گلکسی واچ 4 قادر هستند تا 40 ساعت با یک بار شارژ کاربران را همراهی نمایند و اگر این خبر تازه حقیقت داشته باشد، حداکثر تفاوت بین دو نسل حدودا دو برابر خواهد بود که این عالی است. اگر بخواهیم خیلی ملموس تر بگوییم، اندازه شارژدهی نسل قبل حدودا 1 روز و نیم بود که به لطف باتری تازه، به 3 روز افزایش پیدا خواهد نمود.

در گزارش آمده که گلکسی واچ 5 پرو از تراشه اگزینوس W920 به عنوان قلب تپنده بهره خواهد برد. این همان تراشه ای است که در ساعت های نسل قبل سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته و عملکرد آن هم در انجام کارهای مختلف واقعا عالی است. بنابراین نمی توان استفاده از آن را یک نقطه ضعف در نظر گرفت.

در این مقاله بعلاوه آمده که گلکسی واچ 5 در مدل 40 میلی متری خود، نمایشگری 1٬19 اینچی خواهد داشت در حالی که این اندازه برای مدل 44 میلی متری آن و بعلاوه گلکسی واچ 5 پرو به 1.36 میلی متر خواهد رسید. نوع پنل نمایشگر هم AMOLED خواهد بود که گفته می گردد در تمامی مدل ها با پوششی از جنس یاقوت کبود محافظت خواهد شد. پوششی که عملکرد فوق العاده استثنائی در نگه داری شارژ دارد. البته بدنه تیتانیومی فقط قرار است برای مدل پرو در نظر گرفته گردد.

در این گزارش بعلاوه از سنسور تازهی هم گفته شده که به احتمال بسیار زیاد و به اعتقاد وب سایت WinFuture، برای اندازه گیری دمای بدن مورد استفاده قرار خواهد گرفت. البته بعید است این سنسور دمای هسته بدن را اندازه بگیرد و شاید فقط برای یاری به بانوان برای تشخیص دوران قاعدگی باشد، چون پیش تر گفته شد که این سنسور برای واچ 5 پرو هنوز به مرحله آمادگی نرسیده اما شایعات حاکی از آن است که اپل می خواهد آن را با امکان اندازه گیری دمای هسته بدن در اپل واچ سری 8 یا اپل واچ پرو تعبیه کند. سامسونگ برای رقابت با این ساعت اپل هم که شده باید خودی نشان دهد.

گلکسی واچ 5 خوشبختانه دو روز دیگر رونمایی می گردد و در نتیجه برای اینکه از قابلیت های آن به صورت رسمی آگاه شویم، نباید خیلی منتظر بمانیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی واچ 5 پرو با یک بار شارژ تا 80 ساعت کاربران را همراهی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی واچ 5 پرو با یک بار شارژ تا 80 ساعت کاربران را همراهی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید