آنالیز نمونه اولیه گوشی های آینده پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو

به گزارش وبلاگ همصحبت، همانطور که گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان Google I / O بیان کرد، گوشی های هوشمند پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در اکتبر امسال همراه با سیستم عامل اندروید 13 ارائه خواهند شد.

آنالیز نمونه اولیه گوشی های آینده پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو

به گزارش وبلاگ همصحبت، به تازگی یک وبلاگ نویس کانادایی به نام لوئیس هیلسنتگر نمونه اولیه این دو گوشی هوشمند را در کانال یوتیوب Unbox Therapy به نمایش گذاشته است که تصویر کاملی از ظاهر دستگاه های تازه را ارائه می دهد.

لوئیس در ویدئوی منتشر شده این دو گوشی را میزان گیری کرد؛ پیکسل 7 پرو تقریباً به میزان پیکسل 6 پرو (163.9 در 75.9 در 8.9 میلی متر) و کمی باریک تر از آن است. این گوشی 73.2 میلی متر ضخامت دارد که فقط 0.1 میلی متر باریک تر از پیکسل 6 پرو است. ضخامت قسمت بیرونی پنل دوربین در هر دو گوشی 11.5 میلی متر است. پیکسل 7 کمی کوتاهتر و باریک تر از پیکسل 6 است. طول پیکسل 6، 158.6 میلی متر و عرض آن 14.9 میلی متر می باشد؛ در حالی که عرض پیکسل 7 به میزان 13.2 میلی متر است.

به گفته این وبلاگ نویس، بدنه پیکسل 7 پرو نسبت به مدل قبلی خود دارای اریب کمتری است. پنل دوربین و بدنه آن روکشی صیقلی دارد؛ در حالی که به نظر می رسد بدنه پیکسل 7 از آلومینیوم آنودایز شده است. گوگل قبلاً اعلام نموده بود که هر دو مدل به نسل بعدی پردازنده Google Tensor مجهز خواهند شد. به گفته رسانه های کره جنوبی، این تراشه ها به وسیله سامسونگ و با استفاده از فناوری پردازش 4 نانومتری و PLP (بسته بندی در سطح پنل) ساخته خواهد شد.

اخیراً گوگل به طور غیرمنتظره ای نسخه نهایی سیستم عامل اندروید 13 را برای گوشی های پیکسل منتشر نموده است. به نظر می رسد این غول جستجو تعداد زیادی باگ موجود در گوشی های هوشمند پیکسل را با ارائه اندروید 13 رفع نموده است. این فهرست شامل 151 مشکل است که گوگل در این به روز رسانی آن ها را رفع نموده است.

پیکسل 6 و 6 پرو به اسکنر اثر انگشت بسیار بهتری را در صفحه نمایش خود مجهز شده اند. گوگل با ارائه اندروید 13 مشکل دوبار ضربه زدن برای روشن کردن صفحه، نمایشگر همواره روشن، روشنایی اتوماتیک، چرخش اتوماتیک صفحه و بسیاری موارد دیگر را رفع نموده است. کاربران گوشی های پیکسل تازه می گویند این گوشی ها نسبت به مدل های قبلی سرعت و عملکرد بهتری را ارائه می دهند.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

به "آنالیز نمونه اولیه گوشی های آینده پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز نمونه اولیه گوشی های آینده پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید