خاتمه کار میز مستقل ایران در سازمان سیا

به گزارش وبلاگ همصحبت، یک رسانه آمریکایی گزارش داد میزهای مستقل ایران و کره شمالی در سازمان سیا که در دولت گذشته آمریکا راه اندازی شده بودند، به کار خود سرانجام داده و از این پس فعالیت های آنها تحت نظر دو مرکز منطقه ای خاورمیانه و شرق آسیا ادامه خواهد یافت.

خاتمه کار میز مستقل ایران در سازمان سیا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ همصحبت، پایگاه اینترنتی نشریه آمریکایی نیویورک تایمز روز پنج شنبه از خاتمه مأموریت میزهای مستقل ایران و کره شمالی در سازمان سیا و ادغام فعالیت های آنها در مراکز منطقه ای خاورمیانه و شرق آسیا اطلاع داد.

بر اساس این گزارش، میزهای مستقل ایران و کره شمالی که در دوران ریاست مایک پامپئو در سازمان سیا راه اندازی شده بودند، به کار خود خاتمه داده و فعالیت های آنها از این پس ذیل مراکز منطقه ای مربوطه دنبال خواهد شد.

یک مقام ارشد سازمان سیا در این خصوص به نیویورک تایمز گفت: خاتمه یافتن مأموریت مراکز مستقل ایران و کره شمالی به معنای کاهش اهمیت این کشورها از نظر سیا و یا کاهش تهدیدی که از ناحیه آنها متوجه آمریکا می گردد، نیست.

وی اضافه نمود: بازبینی فعالیت های سازمان [سیا] ما را به این نتیجه رساند که اقدامات ایران و کره شمالی در چارچوب منطقه ها مربوطه بهتر تحلیل می گردد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خاتمه کار میز مستقل ایران در سازمان سیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه کار میز مستقل ایران در سازمان سیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید