پاسخ تند و کنایه آمیز پیکه به جنگ روانی اونای امری

به گزارش وبلاگ همصحبت، پس از آنکه سرمربی تیم فوتبال ویارئال با لحنی تند از جرارد پیکه به خاطر اظهاراتش درباره قضاوت بازی اخیر رئال مادرید ایراد گرفت، مدافع کاتالان بارسلونا به شیوه ای طعنه آمیز پاسخش را داد.

پاسخ تند و کنایه آمیز پیکه به جنگ روانی اونای امری

به گزارش وبلاگ همصحبت، اونای امری سرمربی تیم فوتبال سویا شب گذشته (یکشنبه) پس از برد یک بر صفر مردانش در بازی خانگی برابر ویارئال در هفته بیستم لالیگا، با اظهارنظر درباره جرارد پیکه جنجال ساز شد. سرمربی باسکی تیم سویا در پاسخ به یک سؤال درباره تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه برای مردود اعلام کردن گل دنی پارخو برای ویارئال، به اتفاقی مشابه در بازی چند هفته قبل تیمش مقابل بارسلونا اشاره نمود که به عقیده او در آن بازی که ویارئال 2 بر صفر باخت، جرارد پیکه مدافع بارسا در محوطه جریمه تیمش مرتکب خطای هند شد اما نه داور آن را پنالتی تشخیص داد نه VAR صحنه را آنالیز کرد.

او گفت: صحنه برخورد توپ با دست پیکه در بازی ما برابر بارسلونا هم به نظر من خطای هند بود، چون او به وضوح توپ را با دست گرفت و ما در نهایت بازی را باختیم. چیزی که مرا ناراحت کرد این بود که او بعداً این موضوع را کتمان کرد و حالا هم که در توئیتر می آید و نسبت به قضاوت سایر بازی ها اعتراض می نماید. به نظر من آدم باید صادق باشد و دیگران را گمراه نکند. پیکه هم به جای اینکه دهانش را ببندد، حرف هایی زد که مردم را گمراه می کرد.

در واکنش به اظهارات امری، پیکه دوباره به سراغ شبکه های اجتماعی رفت و در صفحه شخصی اش در توئیتر جوابی کنایه آمیز به سرمربی ویارئال داد.

او با گذاشتن عکسی از پیروزی معروف 6 بر یک بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا همراه با تیتر یکی از مصاحبه های امری (سرمربی وقت پاری سن ژرمن) در اعتراض به قضاوت آن بازی، نوشت: آدمی دارد حرف می زند که بعد از گذشت سه سال هنوز دارد از قضاوت داور بازی 6 بر یک شکایت می نماید. با آن کنار بیا اونای!

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاسخ تند و کنایه آمیز پیکه به جنگ روانی اونای امری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ تند و کنایه آمیز پیکه به جنگ روانی اونای امری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید