مهدی ترابی: وقتی می بریم دربی قشنگ می گردد ، تیم خوب است که من خوب دیده می شوم

به گزارش وبلاگ همصحبت، مهدی ترابی هافبک پرسپولیس با وجود مصدومیتی که گریبانش را گرفته بود، مقابل استقلال بازی کرد و با پاس زیبایی که به عیسی آل کثیر داد، پایه گذار تک گل پیروزی بخش تیمش شد.

مهدی ترابی: وقتی می بریم دربی قشنگ می گردد ، تیم خوب است که من خوب دیده می شوم

ترابی که از این برد بسیار شاد بود درباره دربی به وبلاگ همصحبت گفت: دربی قشنگی بود. وقتی می بریم دربی قشنگ می گردد. واقعا بازی خوبی بود و ما مستحق برد بودیم که خدا را شکر به آن رسیدیم. نکته ای که خیلی مهم بود، اینکه آنالیزهای لازم را روی نقاط ضعف و قوت تیم استقلال انجام داده بودیم و همین موضوع خیلی یاری کرد تا نتیجه را به سود خود کنیم.

او با اشاره به پاس گلی که به عیسی آل کثیر داد تا گل 3 امتیازی تیم را به ثمر برساند، گفت: پاس گل دادن یا گل زدن حاصل کوشش همه بازیکنان است و شادم در روزی که طرفداران بودند، توانستیم با برد آن ها را شاد کنیم.

هافبک پرسپولیس درخصوص اینکه چند بازی می گردد که او دوباره به روزهای اوج خودش نزدیک شده است، گفت: تیم خوب شده است. به نظر من شرایط تیمی مان ایده آل است. اگر من هم خوب شدم تاثیرات تیم است که در کل دارد فوتبال خیلی خوب و رو به جلو بازی می نماید. در بازی با استقلال هم این را دیدیم و کاملا در بازی بچه ها مشهود بود. خدا را شکر به سه امتیازی که مستحقش بودیم، رسیدیم.

این هافبک ملی پوش پرسپولیس درباره غرور بازیکنان استقلال از قبل مسابقه دربی گفت: در حقیقت نمی توانم غرور تیم مقابل را بسنجم. اصلا چنین چیزی را قبول ندارم. به هرحال دربی است و دربی یک بازی خاص. خدا را شکر در این بازی تمرکز بهتری داشتیم و توانستیم برنده مسابقه شویم.

ترابی درخصوص اینکه دربی صدم مساله حاشیه ای داشت یا نه!؟ گفت: چیز خاصی ندیدم و همه چیز خوب بود.

او درباره ملاقات این هفته پرسپولیس مقابل گل گهر که از سری رقابت های جام حذفی خواهد بود، گفت: باید کوشش کنیم گل گهر هم را ببریم. توکل مان به خدا است.

منبع: همشهری آنلاین

به "مهدی ترابی: وقتی می بریم دربی قشنگ می گردد ، تیم خوب است که من خوب دیده می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی ترابی: وقتی می بریم دربی قشنگ می گردد ، تیم خوب است که من خوب دیده می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید