دنبال پول بودم به پرسپولیس نمی آمدم ، کاری نیمه تمام داریم که باید تمامش کنیم

به گزارش وبلاگ همصحبت، بازیکن نو تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از برگشت به پرسپولیس خوشحالم، اگر دنبال پول بودم برنمی گشتم.

دنبال پول بودم به پرسپولیس نمی آمدم ، کاری نیمه تمام داریم که باید تمامش کنیم

به گزارش وبلاگ همصحبت، محمد حسین کنعانی زادگان بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس در جمع وبلاگ همصحبت گفت: از برگشتم به پرسپولیس خیلی شادمانم، وقتی خانه ای پر از عشق و محبت دارید هرچه هم به شما بدهند نمی توانید آن را عوض کنید و از بازگشتم به پرسپولیس شادمانم.

وی اضافه کرد: یک سری حواشی هم به وجود آمده بود و می خواهم در خصوصش شرح بدهم. حرف هایی بود که می گفتند کنعانی زادگان دارد بازار گرمی می نماید در حالیکه اصلا چنین چیزی نبود و از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشتم برای این باشگاه ها هم احترام قائل هستم که به من پیشنهاد دادند.

کنعانی زادگان ادامه داد: همواره با صداقت حرف زده ام وقتی هم از پرسپولیس جدا شدم گفتم خانه اول و آخرم پرسپولیس است و هر وقت به ایران برگردم جز پرسپولیس جایی دیگری را نمی توانم انتخاب کنم. خدا را شکر به اینجا آمدم اگر دنبال پول بودم به پرسپولیس نمی آمدم.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه گولیسانی و پورعلی گنجی در این تیم حضور دارند و فصل پرچالشی را پیش رو خواهید داشت، گفت: فرقی نمی نماید ما هم پرسپولیس هستیم و 20 میلیون طرفدار پشت ماست. فرقی نمی نماید کدام بازیکن بازی کند. چه یک دقیقه بازی کنم چه 90 دقیقه مهم موفقیت پرسپولیس است که سال جاری کاری نیمه تمام داریم که باید تمامش کنیم و تا یک قدمی اش دوسال پشت سرهم با بازیکنان رفتیم (قهرمانی آسیا) امیدوارم سال جاری بتوانیم این طلسم را بشکنیم و قهرمان آسیا شویم.

وی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است روزهای خوبش را در پرسپولیس تکرار کند، گفت: طرفداران همواره به من لطف دارند. همواره گفته ام هیچ کم و کسری در زمین نمی گذارم. سرم بشکند، رباط صلیبی بدهم و هر اتفاقی رخ بدهد بلند می شوم و می جنگم. برای این تیم چون هرچه دارم از پرسپولیس است و افتخار می کنم این پیراهن را می پوشم و به قهرمانی آسیا فکر می کنیم.

بازیکن تیم ملی در خصوص اهدای یک گوشی به یک کودک طرفدار که موبایلش به سرقت رفته بود، گفت: حقیقتش این است که دیدم بچه ناراحت است و وبلاگ همصحبت به من اطلاع دادند که گوشی اش را از جلوی در دزیده اند و من هم دوست ندارم هیچ طرفداری چه بزرگ و چه کوچک ناراحت گردد. وقتی دیدم اشک می ریزد برایم سخت بود.

کنعانی زادگان در خصوص اینکه چقدر رقابت استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر می تواند به ارتقای بازیکنان در تیم ملی یاری کند، گفت: همواره گفته ام استقلال وپرسپولیس هر وقت خوب باشد تیم ملی قوی خواهیم داشت. از قلعه نویی تشکر می کنم می دانم چقدر زحمت می کشد و تک تک بازیکنان تیم ملی را چه در داخل و چه در خارج از کشور بررسی می نماید. انتخاب امیرخان خیلی خوب بود. روز اولی که صحبت می کرد شناخت کافی از بازیکنان داشت و پر افتخارترین مربی است. شادمانم که امیر خان قلعه نویی آمده و می دانم صدرصد نتیجه می گیریم و به فینال آسیا می رویم و جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

وی در خصوص کُری خوانی اش برای طرفداران استقلال گفت: برای همه طرفداران احترام قائل هستم. بحث حاشیه ای نکنید و هر وقت بتوانم طرفدار خودمان را شادمان کنم و امیدوارم با شادمانی معروفم بتوانم آنها را همواره شادمان کنم.

منبع: همشهری آنلاین

به "دنبال پول بودم به پرسپولیس نمی آمدم ، کاری نیمه تمام داریم که باید تمامش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال پول بودم به پرسپولیس نمی آمدم ، کاری نیمه تمام داریم که باید تمامش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید