بازی فردا نه برای من بلکه برای کل تیم است

به گزارش وبلاگ همصحبت، مطهری گفت: سپاهان را رصد و بازی اولشان را بررسی نموده ایم و می دانیم از بازی مان چه می خواهیم.

بازی فردا نه برای من بلکه برای کل تیم است

حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سپاهان گفت: بازی فردا نه برای من بلکه برای کل تیم است. باید متحد و منسجم باشیم و در زمین خودمان را نشان دهیم. سپاهان را رصد و بازی اول شان را بررسی نموده ایم و می دانیم از بازی مان چه می خواهیم.

او اضافه نمود: پنل هایی برای ملاقات با سپاهان ترسیم کردیم. آن ها یک تیم قابل احترام هستند. این بازی های بزرگ یک هدیه از طرف خداوند است و بازیکنان ما می توانند خودشان را اثبات و به فوتبال ایران تحمیل و فوتبال قابل احترامی را پیاده نمایند. می دانیم چه می خواهیم و انگیزه زیچپادی داریم. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی از این بازی کسب کنیم. من در گذشته بازیکن سپاهان بودم و می دانم حریف تیم بزرگی است. این که دو تیم از نظر اقتصادی با هم فاصله دارند، علت بر مقایسه نیست. من با دید باز نساجی را انتخاب کردم و میتوانیم با کار تیمی کامل شویم. نساجی تاریخ بزرگی داشته و ما میخواهیم تاریخ جدیدی برای نساجی بسازیم.

او ادامه داد: متاسفانه شرایط میزبانی را در هفته اول نداشتیم و این باعث شده است برای دومین بار در اصفهان باشیم و باز هم در نقش جهان به میدان برویم. نمی دانم از شانس ما است یا بدشانسی، اما این رخ داده است و باید از مسئولان باشگاه سپاهان به علت همراهی و میزبانی شان تشکر کنم.

مطهری درباره حضور محمدرضا مهدوی در کادرمربی گری سپاهان گفت: من ایده آل گرا هستم و با وسواس کادر خودم را انتخاب کردم. جواد منافی، دکتر نوشادی، محمدرضا مهدوی و آبراهامیان در کادر ما حضور دارند و بسیار باتجربه و با اخلاق هستند. کادر من صادقانه در خدمت تیم من هستند.

او درباره مساله حق پخش تلویزیونی گفت: این حق طبیعی تیم هاست. می دانید در تیم های بزرگ جهان عایدی اصلی همین مساله است.

مربی پیشین پرسپولیس درباره تیم چند فصل گذشته اش گفت: اکنون سرمربی نساجی هستم و واقعا دیگر دوست ندارم درباره پرسپولیس صحبت کنم، چون حرفه ای نیست و برای پرسپولیس برترین ها را آرزو می کنم. امیدوارم در کارمان پیروز باشیم.

او درباره پیروزی سپاهان مقابل استقلال گفت: سپاهانی ها تیم قابل احترامی هستند، اما دوست ندارم با این صحبت ها احساسات بازیکنانم جریحه دار گردد. ما هم نساجی هستیم و با همه وجودم می جنگیم. بازیکنانم آماده این بازی هستند و توانمندی لازم را دارند.

مطهری درباره استادیوم شهید وطنی گفت: میزبان نبودن خیلی سخت است. همه پای کار هستن تا هرچه سریع تر استادیوم آماده گردد. وطنی جایی می گردد که همه هراس داشته باشند.

او در رابطه با حضور نیافتن تماشاگران در استادیوم ها بیان نمود: بازی بدون تماشاگر مثل هوای بدون اکسیژن است. فوتبال بدون تماشاگر فوتبال زنده نیست.

سرمربی نساجی درباره بحث داوری گفت: دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم و باید همه کار خودشان را انجام دهند. داوران زحمت می کشند و امیدوارم پیروز باشند.

او در خاتمه گفت: به بازیکنانم می گویم بروید و از بازی لذت ببرید. شکست بازی هم به عهده خودم است و از بازیکنانم می خواهم بروند و بازی خودشان را انجام دهند.

وبلاگ همصحبت اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازی فردا نه برای من بلکه برای کل تیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی فردا نه برای من بلکه برای کل تیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید