منع قانونی سپاهان برای جذب پاتوسی

به گزارش وبلاگ همصحبت، مسئولان باشگاه سپاهان در راستای تقویت این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا درصدد جذب آیاندا پاتوسی، هافبک پیشین استقلال هستند.

منع قانونی سپاهان برای جذب پاتوسی

به گزارش، آیاندا پاتوسی بازیکن سابق استقلال و اهل آفریقای جنوبی این روز ها گزینه مشترک چند تیم لیگ رجحان است و از سپاهان و استقلال و حتی پرسپولیس به عنوان مشتریان این بازیکن آفریقایی یاد می گردد. پاتوسی که فصل گذشته با استقلال عملکرد خوبی داشت با جدایی وینفرد شفر از این تیم و توافق با بن یاس به این تیم اماراتی پیوست، اما عملکرد خوبی در آنجا نداشت و شفر او را در لیست مازاد نیم فصل قرار داد. این اتفاق اگرچه برای پاتوسی سخت بود، اما خبر خوبی برای مشتریان ایرانی اوست و آن ها حالا برای جذب این بازیکن که دردسر کمتری هم دارد خیز برداشته اند.

قطعا اولین مشتری پاتوسی استقلال است بخصوص که فرهاد مجیدی قبلا با این بازیکن کار نموده و حالا برای تقویت تیمش و پر کردن جای خالی داریوش شجاعیان احتیاج به بازیکنی با مشخصات پاتوسی دارد. اتفاقا پاتوسی هم بی میل نیست دوباره به تیمی که با آن درخشید برگردد، اما این وسط بحث اقتصادی هم برای او و باشگاه بن یاس مهم است و شاید استقلالی ها در شرایط فعلی که اوضاع اقتصادی خوبی ندارند در رقابت با باشگاه سپاهان برای جذب پاتوسی کم بیاورند. مسئولان باشگاه سپاهان در راستای تقویت این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا درصدد جذب آیاندا پاتوسی، هافبک پیشین استقلال هستند و در انتظار بازگشت این بازیکن از کشورش هستند تا در امارات یا ایران با وی مذاکره نموده و با توجه به تاکید خاص قلعه نویی این بازیکن را به اردوی زردپوشان اضافه نمایند. البته سپاهان برای جذب پاتوسی با یک مانع قانونی روبرو است. طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا هر باشگاه آسیایی می تواند 1+3 بازیکن خارجی داشته باشد و یک بازیکن حتما آسیایی باشد. در حال حاضر سپاهان گولسیانی، کی روش و کومان 3 بازیکن غیر آسیایی و خارجی را در اختیار دارد و قاعدتا نمی تواند سهمیه چهارمش را هم خرج بازیکن غیر آسیایی کند، مگر آن که یکی از این 3 بازیکن از لیست خارج گردد. کی روش و گولسیانی عملکرد خوبی داشته اند و کومان هم فصل گذشته از بهترین ها بود، اما شاید اگر سپاهان مجبور گردد کومان را از لیست خارج کند تا پاتوسی جذب گردد.

منبع:خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "منع قانونی سپاهان برای جذب پاتوسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منع قانونی سپاهان برای جذب پاتوسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید