معرفی 9 سایت غیرمجاز گردشگری به پلیس فتا

به گزارش وبلاگ همصحبت، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اعلام نمود: از ابتدای سال 99 تا کنون 9 سایت غیرمجاز گردشگری برای مسدودشدن به پلیس فتا معرفی شده است.

معرفی 9 سایت غیرمجاز گردشگری به پلیس فتا

به گزارش وبلاگ همصحبت به نقل از اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، پرهام جانفشان گفت: معرفی و عرضه خدمات گردشگری در دهه اخیر پیوند بسیار عمیقی با فضای مجازی داشته است. افزایش نظارت بر فضای مجازی به منظور سالم سازی عرضه خدمات گردشگری و حذف افراد فرصت طلب از جمله مواردی بود که از معاونت گردشگری این استان خواسته شده است.

وی به شهروندان توصیه کرد که پیش از خرید خدمات سفر از فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی از مجوز بند ب شرکت یا فرد ارائه دهنده خدمات اطمینان حاصل نموده و برای تمام خدمات گردشگری که خریداری می نمایند قرار داد امضا نمایند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران اضافه کرد: با توجه به گستردگی فضای مجازی قطعا امکان رصد تمامی سایت ها و کانال های شبکه های اجتماعی برای بازرسان معاونت گردشگری امکان پذیر نیست، به همین منظور نیازمند مشارکت و دقت نظر مسافران و گردشگران در خرید از دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تا حذف کامل افراد فرصت طلب در حوزه کردشگری هستیم.

در حال حاضر 2100 دفاتر گردشگری در استان تهران فعالیت دارند که با توجه به شیوع کرونا فعالیت آنها بسیار محدود شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "معرفی 9 سایت غیرمجاز گردشگری به پلیس فتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 9 سایت غیرمجاز گردشگری به پلیس فتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید