علت نرفتن نکونام به تیم ملی معین شد

به گزارش وبلاگ همصحبت، جواد نکونام در خصوص شرایط تیم فولاد خوزستان گفت: شرایط خوبی داریم. اردوی خوبی در تهران داشتیم. اردوی دوم را در ترکیه برگزار کردیم. شرایط تیمی خوبی داریم. در اردوی اول بازی محبت آمیز داشتیم. در این اردو هم یک بازی محبت آمیز خیلی خوب با تیم ام صلال داشتیم. بازی دوم هم با الشحانیه است. پس از این بازی اردوی ترکیه به سرانجام می رسد. به ایران بر می گردیم و اردوی سوم را برگزار می کنیم و بعد آماده مسابقات می شویم.

علت نرفتن نکونام به تیم ملی معین شد

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد ورودی های فصل نو مطرح نمود: خرید های ما نسبت به احتیاجمان بود. متاسفانه یک رای ناعادلانه باعث شد نتوانیم دو سال یار بگیریم. تیم های دیگر در این مدت حداقل 7 تا 10 بازیکن گرفتند و خودشان را تکمیل کردند. سال جاری سالی است که باید این کار را انجام بدهیم. سال گذشته درست است می توانستیم در نیم فصل بازیکن بگیریم، اما یارگیری در نیم فصل واقعا سخت است.

وی اضافه نمود: نسبت به احتیاج ها یارگیری و سعی کردیم در تیم بالانس ایجاد کنیم تا شرایط ایده آل داشته باشد. بازیکنانی که به آن ها نگاه ویژه داشتیم را جذب کردیم. از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه که در این مدت زحمت کشیدند تشکر ویژه می کنم. تمام خواسته های تیم را برآورده کردند. شرایط را طوری جلو بردند که از الان وظیفه ما فقط کوشش برای رسیدن به هدف است. شرایط خیلی خوبی در این اردوی ترکیه داشتیم و فوق العاده بود. کمپ اردویی زیاد رفته ام، این یکی از کمپ های خوبی بود که سال جاری داشتیم و توانستیم به اهدافمان برسیم.

نکونام در مورد غیت پاتوسی و کولیبالی در اردوی ترکیه گفت: با مدیر برنامه های این دو بازیکن چند جلسه داشتیم. حتی به خاطر اینکه خودم حضور داشته باشم و شرایط را از نزدیک ببینم از مسافرت به تهران رفتم و صحبت کردیم. با رئیس هیات مدیره و گرشاسبی جلسه داشتیم و صحبت کردیم. متاسفانه برای موسی 2 هفته و برای پاتوسی 3 هفته بی برنامه عمل کردیم. صحبت هایی انجام شد. تمام بهانه و شرایط این بود که دوست ندارند در این اردو های بدنسازی باشند، اما برای من خیلی مهم است.

وی توضیح داد: دوست دارم بازیکن در دوران بدنسازی شرایط ایده آل داشته باشد که در مسابقات برترین عملکرد را از نظر فیزیکی داشته باشد. برای پاتوسی قرارداد را فرستادیم و امضا کرد. باشگاه برایش بلیت تهیه کرد، اما به بهانه های مختلف و بچه گانه به اردو نیامد. با او قرارداد داریم، اما در هیچکدام از اردو ها شرکت نکرد. برای من نظم و انضباط تیمی و شخصیت تیم از همه چیز برایم مهمتر است.

نکونام اضافه نمود: کولیبالی گفت بعد از عید قربان می آیم که مخالفت کردیم، اما متاسفانه او هم دیر آمد. در اردوی ترکیه هم به خاطر نداشتن ویزا نتوانست کنارمان باشد. کاملا غیرحرفه ای عمل کردند. از آن ها واقعا ناراضی هستم. از برنامه واقعا عقب هستند. اگر لازم باشد هردو را کنار می گذارم، چون نظم و انضباط در تیم من حرف اول و آخر را می زند. باید این را درک نمایند. همه بازیکنان دوست دارند بیشتر استراحت نمایند و کنار خانواده هایشان باشند، اما آمده اند، زحمت می کشند و تمرین می نمایند، ولی این دو بازیکن نیامدند. به باشگاه و تیم بی احترامی شده، اگر در تیم باشند جرایم سختی برایشان در نظر می گیریم. کار کاملا غیر حرفه ای انجام دادند علیرغم پول حرفه ای که می گیرند. تیم از همه چیز برایمان مهم تر است.

سرمربی فولاد در مورد اینکه بازی های محبت آمیز چقدر به این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یاری می نماید، گفت: خیلی به ما یاری می نماید، اما تقریبا 4-3 بازیکن ما نیستند که امیدوارم در اردوی آخر تیم کامل گردد. متاسفانه موسی و پاتوسی آن شرایط را داشتند. با دو بازیکن هم در حال صحبت هستیم. امیدوارم به توافق برسیم تا تیم را کامل کنیم. بازی های محبت آمیز بین المللی در لیگ ایران و آسیا به ما یاری می نماید. در اردوی ترکیه با توجه به اینکه ورود و خروج در تیم زیاد بوده بچه ها با هم بیشتر آشنا می شوند و دوستی هایشان بیشتر می گردد. ترجیح دادیم در دوران بدنسازی که بازیکن تحت فشار است، خسته می گردد و تصمیم گیری برای مغز سخت است، این اتفاقات بیفتد که در طول فصل مسائل کمتر گردد و بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

نکونام در مورد پبشنهاد سرمربیگری تیم ملی، گفت: در مورد پیشنهاد به هرحال دوستان لطف دارند. اینکه بین گزینه های تیم ملی کشورم باشم برایم افتخار است، اما برنامه کاری خودم را دارم. ترجیح می دهم کاری که خودم دوست دارم، راضیم و از آن لذت می برم را انجام بدهم. با شرایطی که فوتبال ما دارد، نمی دانیم چه کسی تصمیم گیرنده است و چه کسی می تواند کار انجام بدهد.

وی اضافه نمود: وقتی کار دست کسی نیست و نمی دانیم در فدراسیون چکاره هستند، من هم ترجیح دادم در فولاد باشم. شرایط حرفه ای که این باشگاه برای من فراهم نموده کمتر از تیم ملی نیست. راضی کردن مردم خوزستان برایم پیروزیت بزرگی است. تمام تمرکزم روی فولاد است که بتوانیم مردم را راضی کنیم. برای تیم ملی کشورم آرزوی پیروزیت دارم. امیدوارم فوتبال ما از این شرایط سخت و واقعا عذاب آور نجات پیدا کند و همواره پیروز باشد.

منبع: فرارو

به "علت نرفتن نکونام به تیم ملی معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت نرفتن نکونام به تیم ملی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید